Tacing

Tuesday, June 26, 2012


Assalamualaikum..

Tacing? Korang cepat tacing? Aku memang cepat tacing..tapi aku suke cover dan cepat je sejuk..tapi aku rase sangat annoying pade org yang cepat tacing dengan aku..nak tacing tu bole..tapi bio kene pade tempatnye..itu aku bole terime dan aku akan minta maaf..

Tak bole blah if tetibe tacing dengan aku atas sebab2 yang tak patut..contohnye tacing sebab aku beli bende baru tak bagitau..atau aku pegi makan dengan org lain tanpe mempelawe dirinye..apekah? if sekali sekale bole la layan..tapi kalau da selalu aku rase panas ati je..

Come on la..aku ni jenis cepat bersalah..tolong jangan amek kesempatan..aku da terus terang aku memang tak reti bab pujuk memujuk..totally out of service..nak harap aku pujuk memang tak la kan..kalau da tepakse, aku akan pujuk..tapi tengok subjek ketacingan itu..kalau yang merapu, sori sangat2..

Aku berharap sangat jangan la nak tacing atas bende2 yang simple..letih la nak layan..kite da dewasa..seharusnye lebih matang dalam persahabatan..ceeewahhhhh! tapi itu kenyataan..kalau asik tacing je, lame2 org pun malas nak layan..bile da jadi macam tu, aku mule amek langkah menjauhkan diri..bukan ape, takut tesalah cakap lagi..penat la oiiiiiiii!

Dan untuk terakhir kalinye..sile jangan cepat tacing..bukan dapat ape pon kan..renung2kan! jumpe lagi..tata titi tutu………………………………………..


2 CakapCakap:

chikicicok on June 27, 2012 at 4:40 PM said...

nak tacing juugaaaaaaaakk XDD

UcuDot on June 28, 2012 at 8:24 AM said...

jgn nk ngade2 la..ishhhh

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez