Setengah Mati Merindu..

Wednesday, May 22, 2013

Assalamualaikum..

Sangat2 suke lagu ni..melodi nye best! kalau balik keje, aku memang suke tido..semue ni setelah ade suami tesayang (ecececehhh..muntah!) yang menjadi pemandu peribadi..yang magic nye, bile bekumandang je lagu ni kat radio automatic aku terus sedar dari lena sambil tesengih kat suami..en suami tahu lagu ni lagu fevret isteri die..hehe

Mengapa waktu
Tak pernah berpihak kepadaku
Apakah aku terlalu
Terlalu banyak berkelana


Mengapa kita
Masih saja tak pernah bersatu
Selalu saja bertemu bertemu saat
Kau milik yang lain


Mungkin kau bukanlah jodohku
Bukan takdirku
Terus terang


Aku merindukanmu
Setengah mati merindu
Merindu
Tiada henti merindukanmu
Masih hatiku untukmu
Aku tetap menunggumu


Mengapa waktu
Tak pernah berpihak kepadaku
Apakah aku terlalu
Terlalu banyak berkelana


Mungkin kau bukanlah jodohku
Atau bahkan bukan takdirku
Terus terang


Aku merindukanmu
Setengah mati merindu
Tiada henti merindukanmu
Masih hatiku untukmu


Aku merindukanmu
Masih hatiku untukmu

Aku tetap menunggumu

Menunggumu
Menunggumu
Aku tetap menunggumu


video

 p/s : mood kawin lagi ;)

I am Puan Dot!

Tuesday, May 14, 2013



Assalamualaikum..

Pada 26 April 2013 yang lalu, maka aku sah menjadi isteri kepada A’imullah B Abdul Razak iaitu suami ku yang tercinta..wow! gitu..hehe..Alhamdulillah..dengan sekali lafaz di perkarangan Masjid Al-Muhsinin Kampung Sungai Kandis dan dinikahkan oleh juru nikah dari pejabat agama Klang..

Orang kata time nak nikah tu akan berdebar dan sedih..aku tak berdebar, tapi sedih lebih2 lagi bila terpandang wajah abah tersayang..rasa sayu sangat..tapi lebih banyak rasa diawang-awangan..rasa tak percaya..betol ke aku da ada suami??

Masa majlis berlangsung pada 28 April 2013, hujan lebat beserta guruh yang kuat turun semasa tepat2 waktu untuk aku bersanding..memang menggelabah..tapi Alhamdulillah, keadaan menjadi tenang semula dan aku pun dapat la bersanding seperti yang telah dirancang..



Semua berjalan dengan selamatnya..syukur padaNYA..terima kasih juta2 kepada keluarga tercinta..makcik2 dan pakcik2 yang bekerja keras..sepupu sepapat dan saudara mara (dapat tau juga ada yang berat tulang..tapi tak mengapa) jiran2 sepakat..dan pada semua yang membantu sepanjang majlis perkahwinan saya..jasa kalian sangat2 saya hargai..tak lupa juga pada keluarga baru..hehe

 malam berinai 

sanding..

Aku berdoa dan berharap agar perkahwinan ini diberkati dan sentiasa dalam keredaanNYA..Moga kami sentiasa bersama dan kuat menghadapi dugaan dan cabaran alam perkahwinan..dan semoga kami dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah..amiiinnn..

p/s : da ada suami! :p
 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez