Kisah Hati

Friday, September 9, 2011

Assalamualaikum..

Sebenornye xde la kesah hati sangat..cume lebih pade nak luah perasaan yang kurang enak dihati ni..terase rimas dan muak dengan perkare same yang berulang2 dalam setahun ni..suda2 la tu meluah perasaan kamu pade mereka2 yang rapat dengan aku..ape motif kamu sebenanrnye? aku kurang jelas..

Ye, 5tahun mungkin waktu yang amat panjang..tapi itu tak bererti kamu perlu mengingati sume yang terjadi sepanjang 5tahun itu..dan 5tahun bukanlah alasan untuk kamu asek becerite dan becakap pekare yang same..hakikatnye kamu lebih mendahului aku dari segale hal..

Meluah perkare yang same pade tiap insan yang berbeza tak membawe ape2 erti bagi aku..ia lagi membuatkan aku menyampah dan rase nak fire kamu supaye kamu seda keadaan yang sekarang ni! ishhh..kamu da ade yang lain..tak lame lagi kamu akan membine hubungan yang lagi kukuh dengan si die, jadi tak perlulah berkate kamu tak bahagie..asek bergado..dengan harapan?

Jangan ingat simpati dari mereka akan mengheret aku supaye turut bersimpati dan terime kamu lagi..tak mungkin! penat kot..cukup2 la yang dulu..tak perlu buke ape yang tak sepatutnye..simpan dan tolong la buang jauh2 sampai kamu or sesiape pun tak kan pernah nampak lagi! tolong, aku merayu!

Akhir kate, aku doa kamu sentiase bahgie..fokus pade kehidupan masing2..jangan lupe jemput aku ke majlis kamu nanti..lepas itu, jangan diungkit ape2 lagi ye..fuhhh! cukup sampai sini..

gamba xde kene mengene dengan entri diatas! hehe

P/s: esok nak makan banyak2!

2 CakapCakap:

kedinkyst on September 10, 2011 at 12:16 AM said...

Uit.. tragis neh. sabar ye ucu dot dot..

UcuDot on September 11, 2011 at 9:04 PM said...

hehe..tragis kan..da telebih saba da ni..

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez