Jamuan Raya Unit Komputer

Tuesday, September 11, 2012



Assalamualaikum..

Pada 7September2012 yang lalu, unit aku iaitu Unit Komputer telah bergabung bersama Unit Khidmat Pelanggan dan juge Unit Potongan mengadakan jamuan sempena Hari Raya Aidilfitri..Setiap unit ade tema tersendiri..bukan tu saje, malah setiap unit ade juadah tersendiri juge..maka, makan la sampai muntah dan pengsan..hehe..

Begitu meriah suasana pade hari itu kerane berhias indah dengan lampu lip lap nye..gantungan kad raye dan ketupat..dialunkan bersama lagu raye..memang terbaek!

 Hiasan!

Unit Komputer memilih tema ‘Merah Mak Ngah’..tapi ade je yang tak ikut tema..tapi tak mengape la..yang penting semue orang hepi pade hari itu..mereka2 yang berade di unit aku sememangnye sporting! I love u olllssss very much la..hehe



Juadah unit aku pade hari itu ialah nasi putih bersame paru goreng,sayur campur,sambal ikan masin, ayam masak merah dan juge gulai daging salai..bukan tu saje, ade juge laksa johor,ketupat palas,nasi impit,lemang,kari daging,rendang..adoiiii,lapa lak! Paling spesel ialah SATE yang di sponser oleh PAPA SOFI merangkap bos kesayangan hambe..cewaaahhhhh! Petang pule, sambung dengan minum petang yang mane ade teh tarik dan juge rainbow kek..fuhhhhh!







Pade hari itu memang aku kenyang sepanjang hari..tipuuuuuuuu! malam aku sambung makan lagi kat rumah..haha..Kesimpulan nye, sumeorang hepi dan kekenyangan..time kasih pade semue yang memberi kerjasame..tahun depan make sure lagi best ok! Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez