Konvokesyen Ke 7 UTeM

Saturday, October 29, 2011

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..Tanggal 22 Oktober yang lalu, maka sah suda aku memegang title Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer (Rangkaian Komputer)..nak menunggu gelaran ni macam2 kene tempuh..tapi tak mengape, kerane aku besame kawan2 yang sangat best..so, tak kire berape lame pon ianya tetap bahagie..ceeewaahh! ayat tak bole blah kot! da seminggu konvo baru nak update..suda basi..tapi, ade aku kesah? hahahaha


Ok, sempena hari bersejarah ni..so, aku dan kawan2 yang rapat telah bersepakat setiap seorang perlu menyediakan hadiah masing2..kire macam bertukar2 hadiah la ni..maka, aku telah menghadiahkan kawan2 aku jambangan coklat! sangat comel dan cantik..tapi malangnye, belum sempat sume makan..suda cair..huhu, sedih! Jambangan coklat ni aku order dari kawan sepermainan PN ANY..

untuk mr special..hehe

untuk COK kesayangan

untuk PAIZ

 untuk MAT

untuk ABE

Comelkan! so, if korang nak order bole juge..hehe..ni hadiah untuk dorang dari diri aku..berikut adalah hadiah dorang untuk aku..saksikanlah! ok, poyo sikit..
ni abe bagi..simple tapi aku suke kotak die! nice..

ni dari mat..gelang! so sweet..

Dari 6org, hanye tige org je yang da prepare hadiah..yg lagi tige org belom bagi lagi..huh! temasuk mr special..hampeh betol dorang ni..tapi aku dengan yang lain akan tuntut juge..so korang, sile stand by ye..ishhh3..

Aku juge dapat hadiah dari mereka2 yang lain..sangat terharu sebab even aku tak minta, mereka tetap memberi..time kasih kamu2 semue..jasa korang, aku balas nanti2 ye..hehe..

Dari Famly tersayang..mase diploma tak dapat bagi, nasib baik kali ni dapat..sayang kuage saya!

Dari Pejal, my BFF sampai tue..

Dari Any..pembuat jambangan coklat aku..

Dari wani, rakan belajar..

Alumni FTMK UTeM..terang lagi bersuluh..

Unibesiti aku yang bagi!

Konvokesyen kali ni sangat best dan bemakne..selain bekonvo, dapat juge beronggeng dan melepak besame rakan2 seperjuangan..semue muke cerie je..selepas ni tunggu nak berkumpul di majlis2 penyatuan pule..so, harap korang jangan lupe stand by kad untuk aku ye..jumpe lagi! tataaaaaa~


P/s: misi kumpul duit untuk ke sibu pule =)




3 CakapCakap:

kedinkyst on October 29, 2011 at 9:55 PM said...

Basi pun basi la dot,, janji update kan ? ahaha.. btw congratulationssssssssss !!!

e ja r t punye e j a r t suke on October 31, 2011 at 12:37 AM said...

babeeeeeeeeeeeeeee!
congrates! sti ko santek!
rinduu ko doooooooooooooooooohhh! gile babi ak windu!

1nov ko da start keje tmpt baru!
tahniah!!!

UcuDot on November 1, 2011 at 2:36 PM said...

Hayati Buya : bkn men penuh name aku letak!hehe..time kasih :)

jojet : aku rindu sama ko! gile kentang rindu! aku comel je..
time kasih!

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez