Lipstik Merah

Friday, October 7, 2011

Assalamualaikum..

Aku perasan sejak akhir2 ni org ramai terutamanye wanita suke memakai lipstik MERAH mak ngah! dalam drama pon xtekecuali..lagi2 yang memegang watak penggoda, x pon watak jahat dan kejam..nak2 lagi pakai kat bibir yang ala2 botox tu..memang superb la kan!

Bukan takat tu je..sekarang para pengantin pompuan pon suke nau pakai lipstik merah menyala ni..org betunang pon ade yang pakai sewaktu di majlis pertunangan mereka..kelaaassss kau maria! hehe..berani sungguh mereka yang pakai lipstik tersebut..kalau aku konfem tak berani..lipstik pon aku tak suke..

Tapi..........sesuda melihat mereka2 menggayekan nye, tetibe datang keterujaan untuk mencobe! haaaa, kau biau betik dot! hehe..sesuai ke nak pakai macam dorang tu?? kulit da la tak berape nak cerah..ade hati la pule ye..ishhh3..tak salah kan kalau nak cobe..tapi nak ke mane pakai macam tu? agak2 pakai time konvo bole tak? haha..mahu pengsan sume org yang ade dalam dewan nanti..

Rasenye tak kesah kot if kulit cerah or tak..yang penting sesuai dan berani..sape kate yang bekulit gelap tak sesuai pakai merah2 ni..silap tu..artis obesi pakai nampak cantik je..so, bole la kan if aku or korang2 sume nak mencobe..hehe..tepuk tangan!

yang bekulit cerah

yang tak cerah sangat

yang bekulit manis2

manis2 lagi macam aku!

Haaa..aku da bagi contoh2 si pemakai lipstik merah yang terdiri daripada pelbagai jenis wane kulit..dari yang cerah kepade yang tak cerah langsung..maka, selamat mencobe untuk diri sendiri..bye!

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez