BFF..Teman tapi mesra

Monday, January 16, 2012


Assalamualaikum..

Malam tadi aku tengok cite BFF..teman tapi mesra..cite ni menarik la..cite untuk remaja macam aku! Tettttttttttttt! Aku memang remaja ok..so, tajuk cite ni memang kene dengan aku..kerane ape? Kerane aku mempunyai seorg bff yg belainan jantina..ekceli, aku kenal die semasa di tingkatan 5..tapi kami bukan sekelas..tapi aku selalu masuk kelas die sebab kawan aku same kelas dengan die..haaaa,paham tak ayat aku?

Name BFF aku ni Mohd Faizal Bin Jaafar a.k.a Pejal..mase form 5, aku memang tak penah bebicare dengan die..ceyh, ayat nak gempak je kan! Ok, sambung..macam mane nak bebicare,aku kan seorg pemalu yang bersekolah di sekolah agama..makanya, pebualan besame lelaki adalah agak janggal..dan pejal ni lak, jenis yang suke membace buku dan duduk seorang diri dibarisan paling hadapan dalam kelas 5Aisyah tu..rase menyampah tengok die mule2..bajet nau! Loceng belum bunyi, tapi die da buke buku..tak masuk ok!

Selepas SPM, aku sambung belaja di UTeM..mase 1st time masuk kelas tu, aku nampak pejal..OMG! sekelas dengan die ke? Ok..boring! hehehe..Pejal ni budak bijak dalam coding..so nak dijadikan cite, aku yang tak reti coding ni dan tak selalu score bile buat kuiz ni, tepakse la meminjam kertas kuiz pejal untuk membuat pembetulan..dari situ la bemulanye pebualan kami..

Sejak dari itu, kami menjadi semakin rapat sebab aku selalu mintak tunjuk ajar die..penah lepak dengan die bedue saje sehinggakan timbulnye gossip yang aku ni bepacaran dengan die..huh,gile! Org selalu cakap yang lelaki tak bole besahabat baik dengan perempuan kerane nanti akan timbul perasaan cinta..tapi itu silap! Kate2 yang tidak benar..ini kerane pekare tu tak tejadi di antara aku dengan pejal..so, sile jangan kelua kan ayat tu didepan aku ye..

Aku dengan Pejal bole je bekawan rapat..selalu share cerita..share problem..share pendapat..tak de la pule feeling2 telebih ni..ishhhhhh3..yang penting nye niat kite bekawan tu..ceyh, cakap besa..haha..tapi pejal penah tanye, if kiteorg couple macam mane la ye..aku cume gelak besa dan kate Gile! Eiiiii, tak bole blah! Haha..bukan nak belagak, tapi tu memang kenyataan..kami hanye bole bekawan saje..titik!

So sempena ulang tahun Pejal yang ke-25 pada 15 januari 2012, maka disini aku ingin memberi sedikit ucapan..sikit je, tak nak banyak2..Pejal, selamat hari lahir..semoge ko sentiase dirahmati olehNYA..semoge kite kekal bekawan sampai bile2..time kasih kerane ko sudi kawan dengan aku selama ni..dan semoge ko jumpe awek yang bole membahagiekan ko..amin..


P/S: sape nak usha pejal, bole sms aku! hahahahha

2 CakapCakap:

e ja r t punye e j a r t suke on January 25, 2012 at 10:19 AM said...

dot! nak usha bole??

UcuDot on January 25, 2012 at 2:41 PM said...

hehe..bole je! die available ;)

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez