LEGO

Monday, April 30, 2012


Assalamualaikum..

Korang penah memiliki LEGO atau bermain dengan nye? Aku time kecik2 dulu tak de kot..hmm,aku sendiri tak sure..sebab aku dulu satu geng dengan abang aku..so, aku lebih terdedah pade guli, gasing, rounders, konda kondi dan macam2 lagi..korang tau ke semua yg aku cakap tu? If tak tau, duk tepi diam2! Paling kacak yang aku penah main ialah ‘meriam katak’..main meriam ni time nak raya la..tapi tak raya pon aku main gak..asalkan ade stok karbaid kat rumah..

Ok, bebalik pada cite LEGO..baru2 ni aku terjebak dengan permainan ini..main pon dengan anak buah yang berusie 6tahun dan 3tahun..memang terbaik! Mule2, si adik cume mintak tolong buatkan robot untuk die..mase buat tu aku rase syok la pulak..terus aku yang sambung main dengan dorang..siap ade scene perang2 lagi tu..maka, masing2 menunjukkan bakat dalam menghasilkan robot terbaik dalam Kampung Sungai Kandis! Terbaik la sangat kan..hehe..sembang lebih je..

Hehe..seronok bermain dengan miqal dan amin..sume nak menang..sume nak kate robot yang dicipta terbaik..padahal biase je..ucu nye pon lebih kurang je..bengong! haha..main LEGO dengan dorang ni baru la nampak sape yang kreatif..ternyata miqal memang hebat! Bangge Ucu dengan abang long! Over tau..soriiiii..

 Hasil Karya UcuDot

Robot ular Miqal..perlu ke wat muncung?

Robot kedue UcuDot..Amin pon nak muncung gak..gedik sungguh!

Battleship katenye..over!

Korang pon bole la main..rasenye org dewasa pon boleh main..tak perlu malu..haha..ok,jumpe lagi..Dadadadaaaaaaaaaaaa~

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez