LUKA

Wednesday, April 18, 2012


Assalamualaikum..

Luka..ye luka..bukan luka sebab terjatuh..tapi ‘TER’ luka..luka itu mungkin kecil..tapi ianya sangat dalam..sakitnya tak boleh nak dijelaskan secare nyata..hanya yang rase dapat memahaminya..kesakitan nya telah menyebabkan berlakunya kecelaruan reaksi..yang mampu dilakukan, hanya lah tersenyum..

Yang menjadi kebimbangan ketika ini ialah ditakuti luka yang kecil tapi seringkali berlaku berkemungkinan akan menjadi luka yang besar..kebesaran luka itu mungkin juga boleh menyebabkan ianya tak dapat disembuhkan lagi..apabila itu berlaku,mungkin tiada lagi kemaafan yang dapat diberi..

Apa yang dilakukan jika itu berlaku? Hanya DIA saja yang mengetahuiNYA..berkemungkinan keputusan drastic dan tidak dijangka akan dibuat..pada masa itu, mungkin tidak akan memandang dan berpaling lagi..itu semua MUNGKIN..siapa kita untuk menjangkanya..

Bersabar selagi mampu..bertahan selagi kuat..itu tindakan waktu ini..dunia berputar dan masa bergerak..semoga semuanya baik-baik saja..mengharap hanya yang terbaik akan berlaku..

P/S : poyo x? jumpe lagi..bye!

4 CakapCakap:

chikicicok on April 19, 2012 at 7:35 AM said...

ohoiii!~
tak payah nak luke sangat!
penat bace banyak nau word luka :pp

bai <3

UcuDot on April 19, 2012 at 8:38 AM said...

hahhaha..idea mengarang tetibe datang..bace dgn senyuman ok! :p

Anonymous said...

letak plaster..

UcuDot on April 25, 2012 at 4:02 PM said...

cadangan yg bernas :p

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez