Kate kan XNAK pade Valentines!

Monday, February 14, 2011

Walaopon ari ni konon nye ari cinta cintun..tapi tidak bagi aku! as a muslimah yang xberape nak muslimah sangat, aku xsambut bende remeh temeh ni..bak kate my ehem2, hari2 pon ari untuk cinta dan berkasih sayang (sile muntah kalau nak!) hahahahha...

So, daripade sambut valentines ni..aku nak cadangkan satu bende! ye, satu je..xbanyak..iaitu..jeng3!!! (drum roll pliz)hehehhe..MEMBACA! ekceli, ni adelah untuk mereka2 yang suke bace novel..aku ade satu novel yang aku suke sangat..cite die memang sedih..aku bace sampai bengkak mate kerane terlalu feel dengan jalan cite die..huhuhuhu...

ok, tajuk novel die --> ANDAI ITU TAKDIRNYA..see, tajuk pon ala2 air mata kan..(ke aku je yang rase macam tu??)  aku cite sinopsis die sikit ye..cite ni mengenai cinta aleya dan syed aizril..aleya gadis sederhana telah ditangkap basah dengan lelaki kaya dan tampan iaitu syed aizril..so, bermula la konflik dalam cite ni..hehehe..aku xtau nak cite sebenarnye..tapi memang best cite die..ade pasal persahabatan, kekeluargaan dan percintaan..

Daripada celebrate valentines yang xbawe ape2 makne malah bawe dose tu, adelah lebih baik korang bace novel ni..aku konfem korang pon mesti tangkap leleh nye..lagipon cite ni pasal cinta gak..sesuai la dengan tema di bulan februari ni kan..


ok..tu saje untuk kali ni..selamat membace u ols..tata!

2 CakapCakap:

Maya Othman on February 17, 2011 at 1:38 PM said...

Dot, klu cite melayu, hero mest nak ensem, pdhal jarang je org ensem dlm M'sia ni, klu cite mat saleh lain la plak, ekeke...yg penting bagus minat membaca tu, teruskan

UcuDot on February 17, 2011 at 2:29 PM said...

biase la tu..mesti kne cantik..putih..hero lak kene hensem..tapi yg pentg jaln cite bagus kn..heheheh..da xde keje ni, so bce novel je la..

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez