Terharu...

Saturday, February 5, 2011

Huhuhuuhu...aku sangat2 terharu malam tadi..terharu dengan kasih sayang my ABAH..xsangke abah aku walaupon muke masam macam nak minta lempang!hehehhe tapi dalam hati tetap ade kasih sayang..tu memang wajib la kan..tapi sebagai seorang anak pade abah aku, sukar nak paham kasih sayang die..

Citenye bermula begini..aku ni selalu tido dengan anak buah aku kat ruang tamu bawah..sebab nye??sebab aku nak teman kan die la..(padahal penakot) so, punye syok tengah tido..aku bole lak tejage..kebetulan rase gatal akibat gigitan nyamok..oleh kerane malas nak buke mate, aku tetibe rase ade satu pukulan slow kat tangan aku..dengan secare rahsie, aku buke mate sekecil yang mungkin..takot lak nak buke besa2..takot lain yang ade..

tetibe..!!! jeng3...mase tu aku nampak abah..rupenye abah yang pukul nyamok yang gigit aku..terharu dowh! terus aku tertacing dan menangis..mane tak nye, da besa2 macam ni pon abah still caring..aku ni xmesra sangat dengan my abah..xtau la nape, dari kecil macam tu..kekadang seminggu xbecakap dengan abah..rase janggal je dengan die..

tapi..kejadian malam tadi membuktikan yang abah sebenarnye caring..cume susah die nak tunjuk kat anak2..ape pon, aku tetap paham dengan abah..abah xpenah pukul kami adik beradik..kalau mak memang ratu memukul! hahahhaha..

To my abah --> org sayang abah sangat2..walaupon abah susah nak tunjuk kemesraan kat org, tapi org tau yang abah memang sayang kat org..org bangge jadi anak abah! maafkan org if selame ni kurang dengar kate2 abah..sebab org memang degil! jangan marah ye abah..i l0ve u abah more than u know...muahhh!!

 
p/s: nak sambung tacing! dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

2 CakapCakap:

Cik Buya on February 5, 2011 at 2:39 AM said...

uish. tacing gak nii..
standard la. deddi memang cenggitu. kekeke..
abah kite pun, hari2 selisih faham dgn ibu.
kadang2 tak nampak, die ni syg ke tak ni? hehe
tapi sebenarnya dia syg, cuma tak tahu nak tunjuk macamana. sobs.. sobs.. sambung tacing blk. ekeke

UcuDot on February 6, 2011 at 8:15 AM said...

tacing kan..sebb abah kite ni dgn anak sndr kurg mesra..tapi dgn ank org len bole mesra2..
so disitu la menyebbkn kite kureng dgn abah..hehehhe
mcm cik buya ckp, die syg cume xtau nk tnjuk mcm ne..huhu..jom smbg tacing! =)

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez