Selamat Pengantin Lama..

Friday, February 25, 2011

23 Februari yang lalu genap la usia perkahwinan abah dan mak yang ke 31..Hepi Anniversary!!! Alhamdulillah..sebagai seorang anak yang comel lagi baik hati (hahahhaha), org doakan mak dan abah akan kekal selamanya serta berbahagia sepanjang hayat..org telalu sayang kan mak dan abah..terime kasih kerane menjaga kami adik-beradik dengan hati yang cekal!

Tarikh nikah mak dan abah adelah pade 23Feb1980..Mak dan abah dijodohkan oleh famly..xkenal antare satu same lain..tetapi masih panjang jodoh hingga ke ari ni..hebat la! suspek org dgn mak dan abah ni! heheheh..walaupon org akui mak dan abah memang bukan pasangan yang romantik! ishhh3..tapi xtau la kat belakang org macam ne kn..tapi x juge kot..

 kad nikah mak dan abah..hehehe

see..muke due2 macam xrela! hahahah..ampun!

Dengan bersatu nye abah dan mak..make, lahir la 3org cahaye mate yang comel dan menawan hati! terutamenye anak yang bongsu! eiii..mesti korang rase nak pitam kan..tapi aku xkesah pon! hahahha..walaupon kami cume tige beradik je, tapi kami redha..abah cakap kesian kat mak coz tige2 nak lahirkan begitu susah..baik hati abah ni..terharu!

ok..jangan gelak kuat2 sangat ye! hahahah

Kakak anak yang sulung, abang atau panggilan manje nye 'Adik' adelah anak yang tengah..dan aku anak yang bongsu..kakak dan abang da kawin, tinggal aku je yang bujang..hehehhe, mude lagi kan..so sebagai kesimpulan --> Mak dan abah, org bangge jadi anak pade mak dan abah..semoge kite sekeluarge diberkati olehNYA..amin..ok, tu je..bye u ols!

3 CakapCakap:

cHuBBy on February 25, 2011 at 4:49 PM said...

hahaha aku gelak slow je dot...:P

UcuDot on February 26, 2011 at 11:41 AM said...

hehehe..bagus! tu yg aku suke.. :)

alin said...

slmt pngantin lm!!!!!yela muke xredho..ngeh2

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez