الأب

Tuesday, July 12, 2011

Abah @ Bapa atau dalam bahase arab nye adelah Abun..yes, ingat lagi pelajaran bahasa arab sewaktu di sekolah rendah dan juge di universiti..xsie2 belaja..alhamdulillah..

Hari ni, 12 Julai genap la usie abah yang ke 60 tahun..bersyukur kerane aku masih diberi peluang melayari kehidupan bersame abah..huhu, rase syahdu pule..sebelum pegi mencari rezki, aku salam abah..tapi xtekeluar ucapan untuk abah..entahla, rase janggal nak cakap dengan abah..

Oleh itu, Selamat Hari Lahir Abah..semoga dipanjangkan umur serta diberi kesihatan yang baik oleh NYA..org syg sangat kat abah..walaupon kite jarang berkomunikasi, tapi kasih sayang untuk abah sentiase ade dan xkan hilang..Terime kasih sebab abah sudi membesarkan dan mendidik org sampai ke hari ini..jasa abah terlalu besar pade org..

Walaupon org hanye wish disini, tp org ikhlas..malu nak wish depan2..hehe..org saaaaaayangggggg abah! muuuuaahhhhh! sekian.

P/s : abah garang tapi comel!

2 CakapCakap:

emao on July 12, 2011 at 4:20 PM said...

ololoooo..malu plak dahhhh...mst ko tkot nages kn..sbb tu xmo wish dpn..hik3..ko klu nk nges pla tgok skli lagi cinte..hihi

UcuDot on July 12, 2011 at 4:54 PM said...

hahaha..konpem la aku nanges if cakap kt depan abah pagi td..

mesti ari tu ko nanges kn tgk sekali lg..hehe..

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez