Kawan Itu Indah!

Sunday, July 10, 2011

Saje nak share kebaikan kawan aku yang bole dikategorikan as a BFF! wat is BFF? bagi aku BFF adelah BesFren Forever..even now da jarang jumpe dan lepak2 besame, kerane masing2 mempunyai life tesendiri..tapi kami masih lagi behubung..da name pon BFF kan..

Mereka2 ini aku klasifikasikan as a BFF sebab dorang paling rapat dengan aku..suke share cite, rahsie dan juge ape yang belaku disekeliling aku..dan aku menyayangi mereka! saranghae! hehe..pade kawan2 yang lain jangan terase ye..aku sayang korang juge..no heart feeling tau!

BFF aku baik sebab dorang bagi hadiah! hehe..walaupon kecil tapi sangat bermakne dan masih aku simpan rapi..begitu berharge dan mempunyai sentimental value yang tersendiri..

Dari Ecah yang comel! peminat SUJU..

Dari Pejal! bagi time tamatnye diploma..

Dari MOK, si poyo! gift from Beijing..

Dari Azie a.k.a Dojot..kisah suke duke..

Dari Jojet, si cine bukit! tande persahabatan!

Ramai lagi BFF aku..tapi mereka ni sume lebih lame disamping aku..bukan sebab hadiah, tapi sebab keserasian antare kami..Aku harap frenship kiteorg akan terus berkekalan..amin..

P/S: Untuk BFF aku, semoga korang berjaye dalam kehidupan korang..dan semoga korang xlupekan aku..huhu, sedih lak rase..rindu korang! siyes!


2 CakapCakap:

chikicicok on July 10, 2011 at 11:07 PM said...

aaaaaaaa. comelnye entry! :)
i lap u too bebeh! :-*

UcuDot on July 11, 2011 at 8:58 AM said...

lap u more cok!!! :-*

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez