Da Big Mug

Tuesday, July 19, 2011

Assalamualaikum..

The Big Mug merupakan kedai makan yang terdapat di Plaza Alam Sentral, Shah Alam..Asal nye teman my cousin pegi anta laptop die yang ade problem..selepas anta, jalan2 kat tingkat bawah tengok baju raye..hehe..puase belom lagi, tapi baju raya da bersepah..juling mate tengok! tapi tepakse memendam perasaan kerane aku berpikir nak dekat raya kang mesti lagi banyak design yang lagi cantik..saba itu kan separuh daripada iman..

Da berjalan2, perut terase lapar..jadi my cousin pon ajak makan kat Da Big Mug..die cakap gelas die besa sangat..cukup untuk due org minum..so, untuk melihat kebenaran tersebut maka aku pon follow je la..kedai makan ni xbesa tapi environment memang best..dekat outdoor, so bole menikmati pemandangan dan juge makanan..hehe..




Haa..ade air pancut dan juge pasu bunga yang sangat besa..ni kalau mak aku nampak, mesti die nak letak kat rumah.. T_T mak sape la tu kan..hehe..kedai makan ni cume ade yang berunsurkan sup dan juge yang goreng2..aku lupe lak nak snap menu..so xberape nak sure, harap maaf..




Nampak, besa kan gelas die! oleh kerane ade 4orang je yang join malam tadi..so, order due gelas je la..tu pon da cukop..ekceli, mase belaja kat melaka dulu aku da familiar dengan air gelas besa..tapi lupe ukuran saiz gelas tersebut..haha..maka malam tadi, kami berempat telah mengorder air tembikai laici dan juge mangge..selain tu, kami juge order nasi ayam dan juge nasi goreng kampung..

Air die memang terbaik! bak kate BoboiBoy..nasi ayam die ok la, sambal memang pedas..menyebabkan aku asik minum sampai perut terase kembong! harge air gelas besar adelah RM5.50, manakala nasi ayam pule beharge RM4.50..bole tahan murah juge la..So,korang bole la cube try test makan kat sini ye..bye!

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez