keDASHINGan......

Monday, January 24, 2011

Dashing! salah satu produk dari malaysia...tapi bukan itu yang aku nak katekan..aku nak becakap pasal model die iaitu....REMY ISHAK! Omaigod! aku suke die! heheheh

Bagi aku die macho! begaye! dan yang paling penting die hitam manisssss...manis sangat! aku memang memilih mereka yang hitam manis jadi teman idop aku..aku xsuke lelaki kulit putih! (mcm le dorang suke aku! tet!) dorang baby face..xmo2..heheheh..da la aku ni kurang putih..so, kenela pilih yang hitam manis..

Aku tetunggu2 depan tv iklan Dashing ni..semate2 nak tengok remy..perghhh, begitu hebat die dalam iklan ni..pastu relax dan macho je die..i lap u la remy! heheheh..tapi malam tadi bole lak aku mimpi die da pegi meninggalkan dunie ni! waaaAAaaaa..tidak!!! siap tesedu2 bangun dari tido..rase kelaka pon ade..ganas tol mimpi aku ni..ishhh3

tapi tu mainan tido je kan..neway, aku tetap suke die..walaupon kakak aku cakap ade iras2 pendatang tanpe izin bangla! heheheh..tetap menjadi pujaan hati ku..ok, tata!

 haa..macho kan! tau daa...hehehhe

2 CakapCakap:

Cik Buya on January 25, 2011 at 3:42 AM said...

Adam Nur Kasih!!! hihihihi

UcuDot on January 25, 2011 at 3:27 PM said...

watak tu kurg suke! heheheh

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez