KeMISSINGan + keTERUJAan......

Monday, January 3, 2011

Hmmm..ekceli..xtau ape yg missing sebenarnye..atau miss sebenonye?? konpius..tapi perasaan tu wujud tanpe disedari..xsuke!xsuke!xsuke! ala2 iklan kt tv tu perasaan ni membuatkn kepale otak aku bepikir kenape?mengape?why?wat happeng? dan macam2 lagila! sampaikn aku pening..ape sebenonye yg belaku?? huhuuh..

bak kate org2 yang jiwang..sume ini menyeksa batin ku nak muntah hijau ok!! aku xpaham kenape tejadinye sedemikian..aku ade wat silap ke?atau aku memang xde silap pon..rasenye xde kot..hehhehe..tapi bende ni asek bemain dalam pikiran aku..aku kalau bole xmo pikir pon..wat sesak kepale otak aku yang sememangnye da sesak dengan macam2 hal ni! ishhh3

aku harap bende ni akan belalu pegi dari hidup aku seperti dahulu kala..kalau bole jangan datang2 lagi..syuh2! setelah itu barula jiwe rage aku ni tenang kembali..tenang ke?? tenang la kot..hehehe..amin..da2! jangan pikir pasal itu lagi..sambil2 tu teruje sangat ari ni..sumenye kerna my nephew start his school 2day!! yeahhhhh!!! comel je tengok die pakai uniform die tu..Smart Reader Kids! tapi muke monyok je..suh salam pon xmo..budak2 zaman sekarang..

atau! die masih tengiang2 kot segale hasutan dan racun yang aku da tabur pasal cikgu sekolah die..hahahha..kesian..tapi nasib bek die ok je sepanjang orientasi tadi..hebat la abang long ni!! muke paling belagak kat sekolah tu..bajet kua kan buku dulu dari beg..cikgu xsuruh pon lagi..ishh3..keturunan sapa la tu..paling xbole blah..die cakap " kat sekolah tu banyak makanan" erkk?? OMG..apekah? suke school sebab banyak makanan je ke?? hehehhe..xpela, janji semangat ade kan..

aku harap anak buah aku jadi budak clever..amin..if x, sie2 je g antau kat smart reader kids yang mengenakan yuran yang agak mahal bebanding sekolah tadika yang lain! hahahah..aku dulu pon sekolah kat kemas je..hebat sampai sekarang perasan jap! da, tu je untuk ari ni..bye u ols!

begabung..tenaga! heheheh

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez