Koleksi + Pengumpulan...

Tuesday, January 18, 2011

Hehehe..ari ni aku nak share sikit je pasal bende yang aku suke kumpul! sikit je..xbanyak..i promise! rase teruje nak share besame sebab aku xde keje nak wat! hahahaha..al-maklumla, aku ni kan sedang becuti penganggur tehormat!

ok..xnak buang mase..bende yang aku suke adelah...jeng3!!! hehehhe..kasut! tapi bkn high heels @ kasut tumit tinggi yang menjadi kegilaan dan trend mase kini..aku xminat! wat sakit kaki je..padahal xreti pakai..nanti jalan 'kengkang'! hahahha..paham ke maksud nye?? if xpaham, wat2 paham je la ye..kasut kesukaan kegilaan tahap gaban aku adelah kasut xde tumit! dalam erti kate len --> belle shoe! ini kerana ia sangat comel dan mudah dipakai! selain itu, ia dapat menutup kecacatan di kaki aku!

ni baru sebahagian..ade lagi, malas nak cari! hehehe

Second bende fevret aku ialah --> selipar! hehehe..as usual, xsuke yang betumit..selipar yang aku suke mesti yang simple dan ringan..tapak pon mesti flat je! baru la menepati ciri2 hidup aku! untuk pengetahuan korang, aku akan bawe selipar ke mane je..sebab bile kaki aku sakit or melecet pakai kasut, dengan pantas aku tuka pakai selipar! ye, aku memang simple! heheheh

ni pon sebahagian koleksi..ade yang da hilang dan putus..huhuhu..sedih!

Last but not least ceyh..speaking!, aku baru tersuke kumpul aksesori untuk dipakai ketika menggayakan selendang! ala2 sepit la bende ni..comel tau! bile pakai pon rase aku cute je! hahaha..sile muntah! aku tau pasal bende ni pon kat blog2 yang aku selongkar dan bace..

comel kan! sepit je kat selendang..easy!

Haaa..tu die yang aku suke..tapi xde la banyak mane pon..dalam ushe nak tambah koleksi lagi..ade gak bende2 lain yang aku suke..hehehe..ok, selamat menatap! bye!


2 CakapCakap:

Cik Buya on January 18, 2011 at 11:36 PM said...

ini ade jual lagi tak?? hihi

UcuDot on January 19, 2011 at 3:14 PM said...

sume s0ld out! hehehehe

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez