perKAHWINan + Pengalaman...

Monday, January 10, 2011

Semalam my lovely cousin selamat menjadi pengantin baru..tahniah diucapkan! semoge kekal sampai ke akhir hayat..boleh dikatekn majlis semalam di wat secare besar-besaran..lenguh badan2 aku sebab kene REWANG selame 4ari berturut2..rewang tu membawe maksud keje tolong-menolong dalam sesuatu majlis..bahase jawe!

Da tu lak, aku kene jadi pengapit! menggelabah abes aku! huhuhuuh..1st time jadi pengapit..bedebo-debo macam aku lak pengantin! hahahahha..yele, time besanding tu ramai nau org..opkos aku pon dapat tempias gak sebab di mane ade pengantin disitu ade pengapit..tapi aku bejaye menghandle masalah itu..heheheh

yang aku rase kelaka, time tepung tawa dengan aku2 sekali kene..time kasih sgt2 kepade mereka yang melakukan sedemikian rupe..ishhh3..alasan mereka supaye aku dapat 'berkat' pengantin juge..bole la..aku redho je..

sepanjang majlis, macam2 yang belaku..tapi aku dan keturunan kuage ku menghadapinye dengan tenang dan gembire..biase le tu kan, dalam majlis besa memang akan ade masalah nye..alhamdulillah sume nye lancar..aku pon dapat pengalaman jadi pengapit yang mane aku xmo jadi pengapit lagi! hehehhe..serik d0wh!..

mini pelamin yg simple dan aku suke kan nye! =)

ok..tu je nak bgtau..tatataaaaaaaaaaaaaaaaa!
p/s: xsuke dengan kemenangan ana rafali! ntah pape..abg faizal tahir should be da winner! (emo jap)

2 CakapCakap:

Anonymous said...

Amek gambar pon penat jugak.. hehehe

UcuDot on January 14, 2011 at 9:40 AM said...

hehhehe..btol tu..

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez