Love Is Cinta ♥

Wednesday, January 19, 2011

Cinta bende yang subjektif..bkn cinta pade kekasih saje..tapi cinta tu luas..seluas lautan yang bergelora! heheheh..geli x? kalau geli, sile lari selaju yang mungkin!

Entri ari ni dikarang kerana aku begitu cinta dan menyayangi mereka yang disekeliling ku..tanpe mereka2 ini, hidup aku xde function! los n faun! heheheh..1st sekali, opkos la mak, abah, kakak dan abang --> my famly..ditambah dengan anak2 buah aku yang realiti 2org tapi fantasi macam 10org! ini kerana mereka bedue ni bisa membuat hidup aku kucar kacir! huhuhuhu..mereka yang dimaksudkan adelah Miqaiel dan Amin..Ucu sayang korang ok!

2nd mestila my ehem2..even die bukan seorang yg romantik, tapi die sangat baik + memahami! kekadang aku rase aku xsesuai dengan die sebab aku ni gile + cepat marah + bla bla bla (opkos yang buruk)..tapi my ehem2 still cool dan relax saja..mungkin die da malas nak layan aku! hahahah..neway, orang sayang die! =)

3rd dalam carta adelah my BFF + my Fren..kalau nak sebut name mesti bejela dan aku penat nak taip! kebanyakan kawan aku terdiri dari terune! dare bole dikire! heheheh..dats true ok..bukan ape, bekawan dengan lelaki lagi simple dan best sebab dorang no hurt feeling! tapi itu bukan bemakne aku menolak bekawan dengan perempuan..aku kawan, tapi yang rapat due tige helai je..lap u ols my fren..

tu je kot..mereka2 adelah orang penting dalam hidup aku! time kasih xtehingge kerane sentiase ade di sisi semase susah dan senang..semoge kite sentiase besame..love u ols more and more! muahhhh!!






selalu lah bekasih syg..sepjg hayat akn dikenang.. 

1 CakapCakap:

Ima on February 8, 2011 at 10:37 AM said...

cda...hehehe

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez