keTENSIONan + keSTRESSan...

Saturday, January 15, 2011

Yee..itu die perasaan yang aku alami sekarang..huhuhu..sedih! cer citer..cer citer..hahahhaha..ok, gile lak..kesian aku rase kat diri aku ni..um0 da meningkat tetap mude + c0mel! akan tetapi xdapat nak tentukan hala tuju hidup ni..mak dan abah masih xbenarkan aku untuk menjalani kehidupan ini secare berdikari..

aku sangat xpuas ati dan kadang2 nak memberontak + m0gok! tapi..kat sape?dimane?besame sape?ishhh3..kompliketed! oleh kerane masih xjelas tujuan itu..maka aku hanye mendiamkan diri sambil merapatkan bibir antare satu sama lain tande aku xbole cakap! hehehhehe..kesian..

nak marah xtau kat sape..dan xtau perlu ke x..mungkin ini adalah kesan2 kerana menjadi seorg penganggur..heheheh..aku redha..tapi tetap berushe untuk mencari rezki..aku yakin rezki untuk aku ade..cume cepat atau lambat je untuk menggapainye..eiiii, terase poyo lak ayat aku ni..

oleh kerane aku dalam dilema..maka itu sajalah entri untuk kali ni..sehingge betemu kembali di waktu dan hari yang lain..tata titi tutu..



p/s: Doakan aku mendapat keje dengan cepat ye..amin..syukran =)

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez