Awan Dania

Tuesday, March 1, 2011

Awan Dania --> cite pasal seorang gadis yang bernama Dania yang bekerja sebagai FA a.k.a pramugari..kalau da keje macam tu kene la org yang cantik kan! hehehhe..tapi aku suke sebab dania ni gile2..gangster..kadang2 aku rase dania ni lebih kurang same je dengan aku! ooppssss..tettt!! sile lari secepat mungkin kalau rase nak muntah! hahahha

Cite ni hanye boleh ditonton oleh mereka yang melanggan astro di rumah saje..Ini kerana Awan Dania disiarkan di Astro Ria..ok, topik sebenar untuk entri kali ni ade lah berkenaan 'Peraduan Tonton dan Menang Awan Dania'! hehehe..mudah saja peraduan ni..cume kene tengok cite ni dari 7feb-28feb dan jawab soklan di akhir rancangan..pastu kene lengkapkan ayat ni --> Awan Dania adalah sebuah siri yang menarik kerana ... (tidak melebihi 50 patah perkataan)

Haa..mudah kan care die! oleh kerane ianye mudah, maka aku wat keputusan nak join peraduan ni..mane la tau ade rezki untuk menang kan..amin..hadiah untuk peraduan ni bole tahan hebat tau! percutian ke Australia, Korea (bole jumpe Super Junior! hahahha) dan juge ke Bali selame 7hari 6malam..da xmain da 3ari 2malam ok! disamping tu juge ade kamera Nikon..haaa, da jalan2 mesti nak kene amek gamba kan! nak pose sane, pose sini..bajet artis jap la!


So sekarang aku tengah gigih berushe untuk mencipta ayat yang gempak + power! sampai kan mak aku cakap pon aku malas layan..asyik sangat memikir..sori mak..len kali kite berbicare lagi ye..pasni org akan layan dan hadap mak sampai mak jemu dan rase nak lempang org je! hahhaha..

 Dania = Scha Alyahya


Ok..nak sambung pikir ayat! bye!
 

4 CakapCakap:

Kami YaNg CumEL on March 1, 2011 at 2:12 PM said...

dot da mng bwk la ak sm..nk jgk rs p australia..nk jgk semak2 bergmbo gune nikon ko..hihi

UcuDot on March 1, 2011 at 2:17 PM said...

hehehhe..doakan aku menang! amin..

cHuBBy on March 1, 2011 at 3:01 PM said...

hahaha t dah memnang amik pict weding aku byk2 tau..ngee~~~

UcuDot on March 1, 2011 at 3:03 PM said...

bole je..aku nak gabung dgn iki! hahahha

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez