Hot n Roll

Thursday, June 23, 2011

Hot and Roll adelah sejenis makanan yang berbentuk macam apam balik tapi ni lagi sedap dari apam balik yang mana sedapnye adela berkali2 gande! memang terbaik dari ladang..ok, terus lapa bile aku membayangkannye..tu baru bayangkan, if ade depan mate xtau la aku ape yang akan berlaku..hehe..cukup! mase untuk mengarut da tamat..

Berbalik kepade topik kite pade ari ni..sedang asyik melihat gamba besame kawan2, tetibe terselit gamba aku makan makanan ni..dulu, sewaktu aku belaja di UTeM yang terbilang lagi cemerlang aku telah didedahkan dengan Hot and Roll ni..Org yang bertanggungjawab dalam kes ni adelah Kak Ipa dan juge Cicok! time kasih yang xtehingge kepade mereka berdue..

Ok, Hot and Roll ni ade kategori Paratha dan juge Crispy..aku suke Crispy sebab saiz die lagi besa dan puas untuk dimakan..Paratha pule agak kecil sedikit..so, kalau nafsu makan xkuat bole la pilih paratha ye..macam2 menu pilihan yang korang bole pilih..dan pilihan aku adela Crispy Pizza..sangat sedap! sumpah tak tipu..hehe..harge pon sangat berpatutan iaitu RM5.90 utk Crispy dan RM3.90 untuk Paratha..tapi xtau la if harge die da naik sekarang..

Kat Melaka dulu nak cari makanan ni aku akan pergi ke Tesco dan juge Dataran Pahlawan..Kat area Klang ni pernah nampak di JJ Bukit Tinggi..oh ye, kat Time Square pon ade..So, ape tunggu lagi..korang pegi la cube try test! konfem korang akan suke punye la..Selamat mencobe, tataaaa!


P/s: Lebih Info, pegi sini..

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez