Jejaka Pujaan

Monday, June 27, 2011

Sewaktu zaman sekolah dulu, aku suke gosip2 dengan kawan2..mesti korang pon same kan..if x, korang memang pelik! hahahahha..so, tajuk penting gosip aku besame rakan seangkatan tentunye tentang jejaka idaman..tajuk ni sentiase dibicarekan dari sekolah rendah, menengah, universiti sampai la sekarang ni..tajuk ni tetap menjadi tajuk pilihan untuk bergosip..penting kot!

Selalu kawan2 aku cakap,dorang nak yang hensem dan ganteng..nak yang berharte walaupon xkaye..tapi ade gak nak yang kaye raye..nak yang da berkereta..nak yang da ade rumah..nak yang keje bagus..nak yang badan2 ketul2 macam fahrin..dan nak macam2 lagi la..pokoknye, yang perfect la kan..persoalannye, dapat ke? hehe..kalau dapat, alhamdulillah..kalau xdapat tu bersyukur dan cube lagi ye..

Jejaka pilihan aku? haaa, aku ni lain sikit dari pilihan yang kat atas tu..lain macam mane..aku cakap kat kawan2 aku, aku nak lelaki yang 'merokok'..ape?! entah..bagi aku kalau lelaki tu merokok nampak macam macho gile! pastu aku nak lelaki yang itam..xdela yang itam legam..yang penting itam manis..aku xsuke lelaki kulit putih sebab dorang 'jambu'! bukan jambu maharaja lawak ye..

Aku pon nak ketul2 gak..tapi bukan macam fahrin..aku takut! hehe..aku nak badan yang ala2 Adi Putra, xpon macam Remy Ishak tu..sedang2 je..selain itu, lelaki tu kene la org Selangor..negeri lain, aku xminat..pastu kene lebih tue dari aku tapi xmelebihi 5tahun..haa, amek ko! kalau sebaye, aku xmo..sebab nanti aku nampak lagi matang..dan aku nak elakkan mendapat yang same sekolah dan same kelas..ishhh, rimas! kui3..

Tapi sume tu dulu..impian dan angan2..sekarang? haaa...sekarang aku nak yang memahami aku sebab aku ni gile! hahahha..kawan2 aku dan sepupu2 dan sedare2 aku cakap yang aku ni senget! ishhh3..sedih tau..lagi sedih bile mak aku pon kate macam tu..waaaaaaaaaaa! teluke hati org ni mak! hehe..selesai suda entri aku untuk kali ini..ni sume penangan setelah membaca novel 'Bicare Hati'..jiwang sikit la..xsalah pon..bye!

Sweet kan? hehe..

2 CakapCakap:

Kami YaNg CumEL on June 28, 2011 at 2:06 PM said...

i loike gosip2...pndainyer amik gmbor y bwh tu..tu bukn sweet tu..sweat da ak tgok..hahahah

UcuDot on June 28, 2011 at 2:53 PM said...

me too..gosip tu mcm therapy la, haha..gambo bwh tu wajah kesygn hambe..bg hambe die sweet sgt! ;)

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez