Secret Admirer

Friday, June 3, 2011


Korang  pernah ade secret admirer? opkos setiap korang pernah ade secret admirer kan..tipu la tu kalau xde..! aku pon xtekecuali..selalunye secret admirer aku ni harusla berlainan jantina..xmungkin aku suke yang sejantina..haha..

Zaman sekolah adelah zaman kegemilangan aku ade secret admirer ni..rasenye bersepah2 yang aku minat! Haha..gile tamak ko dot..ishh3..mane tak nye, setelah 4tahun aku sekelas dengan bunge je..tetibe tahun akhir sekolah aku dianugerahkan untuk sekelas dengan kumbang pule..mari bersorak dan bertepok tangan..yahooo!!!

Zaman universiti pon ade juge..tapi xsehebat ketike aku bersekolah..selalunye aku cume melihat dan memuje dari jauh..xmungkin la aku akan pegi kepade secret admirer aku dan menyatakan yang aku minat die..tu keje gile namenye..aku juge xde la nak bagi ape2 surat or barang, tu membazir namenye..haha..nak becakap pon, jarang sekali..aku bile da minat, automatic akan jadi sangat pemalu dengan org itu..auuwww!

Selalunye bile kite admire kat seseorg tu, kite akan simpan sendiri..xpon ade org tertentu yang akan kite share bersame..kenape kite xterus terang je? Kan senang..huhu..setelah aku kaji, termasuk mengkaji diri sendiri..ini mungkin kerane:

Takut kene reject
yela, malu beb..poyo2 mengaku minat kat org tu, tetibe org tu marah dan xsuke..ditambah2 bile org yang diminat tu turut baik hati share dengan kawan2 die..memang terbaik lah! Kalau reject secare sopan santun, mungkin xpe kot..tapi still malu juge kan..

Keyakinan diri yang rendah
Opkos yang diminat tu mesti hensem or cantik2 belake..diri pule xsetanding dengan yang diminat tu..maka, lebih baik memendam rase saje..senang dan selamat..

Malu untuk membuat pengakuan
Ni memang biase belaku dikalangan kite..malu nak wat pengakuan secare jujo..mungkin kerane memang pemalu semulajadi..xpon mungkin xde kekuatan diri..sedangkan kat mahkamah pon ade yang menipu dan xnak wat pengakuan, ini kan pula meluahkan isi hati kepade seseorang..

Jage Standard
Haa..selalu perempuan yang admire kat lelaki kene la jage standard kan..xkan nak jadi perigi cari timba..malu dowh..even dizaman yang serbe moden ni, kene ade sifat malu ye..xpon org yang di admire tu adelah seorang yang kaye, glamor dan top..sedangkan diri ala2 je..bagaikan pipit dengan enggang gitu..

Lumrah
Minat2 kat org ni adela perkare biase..lumrah alam..normal la tu..macam kite minat artis..kite sekada minat, xde niat pape pon..saje mengisi mase lapang..hehe..tapi mungkin ade yang mengharap lebih dari itu..tu sume hak masing2 kan..

P/s: xbole tengok sumone yang memiliki kereta proton...heee





4 CakapCakap:

me is aku on June 4, 2011 at 11:59 PM said...

musti la aderr.. hehehehe

UcuDot on June 6, 2011 at 3:51 PM said...

biase le tu..heheheh..

Kami YaNg CumEL on June 7, 2011 at 12:13 PM said...

hek3..ko xleh tgok sape y kete proton..nk tauww2..share2 r..hihihi

UcuDot on June 9, 2011 at 5:36 PM said...

kite jumpe aku share ye..heheheh

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez