Kad Raya

Thursday, August 25, 2011

Assalamualaikum..

Tak lama lagi nak raya..so mesti akan ada ucapan raya dari kawan2..sangat tak sangka dan terharu kerana masih ade yang sudi bagi kad raya kat aku lagi..siap pos lagi..huhuhu,sedih sangat..automatik jadi sayu dengan keikhlasan kawan aku..Terima kasih korang..


Kad pertama adalah dari Aziati..sanggup dari johor pos ke Klang..Aziati kawan aku dari diploma..sambung ijazah pon kami tetap bersama..sekarang dah terpisah kerana melayari alam pekerjaan..



Kad kedue dari my BFF, Ecah or panggilan manje nye adelah Cok..Siap ade gamba kami berdue dan juge kartun yang comel..yang ni pos dari Terengganu..terharu sangat..bergenang air mata membace ucapan dari ko cok..time kasih juge kerane menyelitkan serinngit sebagai duit raye..sikit nau! hahahah



Yang ketige ni dari my BFF juge, Faizal or name manje die Pejal! heheheh..yang ni siap attach duit raya palsu..seribu lagi tu..pejal, untuk pengetahuan ko..opkos ko masih lagi BFF aku..tak kan pernah berubah even kite jauh or suda berubah status diri..kite akan tetap berkawan tau!

So, terime kasih pade korang bertige..maaf kerane aku tak dapat membalasnye..raye da nak sampai waktu ni..Selamat Hari Raya untuk korang..aku minta maaf, menyusun jari memeohon maaf pade salah dan silap aku pade korang sume..harap hubungan kite akan terus berkekalan..sayang korang!

2 CakapCakap:

Kami YaNg CumEL on August 25, 2011 at 8:24 AM said...

hik3..ak xsmepat posss...huwaaaaaaaaaaaa...

chikicicok on August 27, 2011 at 12:26 AM said...

nak tgelak tgk katun yg pejal lukis :pp

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez