Sedih

Friday, August 12, 2011

Assalamualaikum..

Hari ni berkesempatan nak update..Sedih? kenape sedih? bukan dari segi kegagalan..tapi dari segi perasaan dalaman..sebenarnye xsedih sangat pon..hehehe..ape yang cube aku sampaikan ni? entah, aku sendiri xpasti..yang pasti rase sedih ni aku rase sendiri..

Sedih bile tahu seseorg itu tak mungkin akan jadi milik kite..sememangnye xmengharap pon, tapi bile die menyampaikan berite gembire tentang dirinye, tapi ia berite kurang senang pade diri aku..bukan sebab cemburu..bukan sebab kecewe..cume sedih die akan pergi..lepas ni, mungkin xmacam dulu lagi..

Semoge die bahagie..terime kasih kerane die jujur dengan ape yang die penah rase..simpan saje sume tu sebagai kenangan..aku doakan die gembire dan berharap die dan aku tetap seperti dulu dan sedie kale..i'm happy for u my dear fren..ikhlas, tanpe ade niat disebaliknye..

Ok, itu saje nak diluahkan..pelik, kenape ari ni rase macam tu? ari sedih sedunie ke? atau kerane akan ade pertemuan lagi? hopefully, seperti biase saje..da, cukup tu dot..jangan nak merepek sangat la! hahaha..jumpe lagi korang..selamat berpuase dan selamat berbuke..tata!

p/s: hepi sebab ari ni ari jumaat! =)

4 CakapCakap:

Kami YaNg CumEL on August 12, 2011 at 3:46 PM said...

udah2 la bersedih dodot..dpt tido ngn ak sama2 xepi ke??hihi

UcuDot on August 12, 2011 at 4:23 PM said...

hehe..tetibe terkenang..sedih la.. :(

chikicicok on August 12, 2011 at 9:53 PM said...

ehem2.
macam leh tangkap je ko tuju kt sape entry ni :pp
xyah sedih2 nyah. redhoooo ^_^v

UcuDot on August 12, 2011 at 10:31 PM said...

hahahha..kantoi! xpyh nk tangkap sgt la! :p

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez