Membeli Sambil Blah!

Wednesday, August 3, 2011

Assalamualaikum..

Tajuk kali ini ialah membeli dan blah! yela..xkan nak menginap pule kan..hehe..membeli belah di Jakel Shah Alam bersame mak, mak cik dan juge cousin..cari ape kat Jakel? cari langsir..untuk raye dan juge untuk kenduri kawin..bukan kenduri aku, tetapi kenduri my cousin..bukan main awal cari ye! opkos la, nanti xsempat..ingat sekejap ke nak jahit langsir?lame tau! lame la kot..hahahaha

Mak beiye2 suh aku pilih langsir untuk bilik sendiri..aku sangat xde mood pade ketike itu, lalu menjawab "mane ade tetamu datang raye nak tengok bilik org..xpayah la ganti..xde langsir pun xpe la.." mak tekedu mendengar jawapan aku..lalu membalas "nak rase tangan mak yang tembam ni?" ok, terus aku cepat2 pilih kain langsir!

Pilih punye pilih sampai tak terpilih, jumpe juge akhirnye..tu sebab da terpakse kerane kedai da nak tutup! suke dengan staff kat Jakel, melayan customer begitu mesra..lagi2 staff lelaki yang bername 'Sam'..comel dan kelaka! hehe..ade sedikit kegatalan di situ ye..ala, aku ingat gak staff perempeuan die..kak fadilah, begitu rajin melayan mak dan mak cik aku yang banyak karenah! kasihan...

ade Sam =)
Cari punye cari, pilih punye pilih dan tawar punye tawar, akhirnye selesai segale urusan di Jakel! kelam kelibut nak balik sebab mase da time..hehe..Alhamdulillah..terus pulang ke rumah..esok masih mahu mencari rezki..mak pule da tak sabo nak menjahit..aku lak da tak sabo nak raye! oopppssss, terlebih suda..ok, sampai sini je..tata!

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez