Buat Baik Bepade-pade

Thursday, December 9, 2010

Hehehehe..minggu ni nye post asek bekaitan luahan hati je..bukan ape, sedih dengan ape yg da jadi kat aku sekarang nie..aku punye la layan dengan baik..tp xsangke di balas dengan xbaik..waaaaaaAAaaa..sedih!

tp xpela..setiap manusia tu xsempurne..so, maafkan je la..gado2 pon bukan dapat ape..kan3..cume bile da jadi macam ni sebenonye da banyak kali jadi da aku dapat wat kesimpulan iaitu -->"Buat Baik Bepade-pade"..ye, itu die..

sume tu sebab ape..sebab bile kite telalu baik dengan org tu..kite kene hati2 juge..sebab xsemestinye org tu akan wat baik dengan kite juge..manusie ni rambut je same hitamtapi xsame bile da kasi wane len tapi hati xmungkin same..yg penting kite jangan sampai sakit kan hati org..dan kite juge jangan wat jahat kat org len..tu lagi xdigalakkan ye..harap maklum!

cite banyak pon macam xde effect je kan..so yg penting, aku nak org tu tau yg aku xde simpan dendam macam die..aku da maafkan die..aku juge nak die tau yang aku pon xkan same macam dulu..aku still anggap die kawan..tapi sekada kawan biase je..n0t more than dat..!

kepade mereka yg memahami keadaan sebenar, time kasih banyak2 aku ucapkan..time kasih sebab memahami niat aku yg da disalah ertikan..aku doakan korang dapat yg terbaik dalam hidup korang semue.. =)


Kate2 persahabatan --> Andai nak berteman, jangan la sebab kelebihannye kerane mungkin dengan satu kelemahan kita akan menjauhinye..

ok..tata!

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez