keMENANGan....

Monday, December 27, 2010

Yahoooo!!!! tahniah kepade pasukan bola sepak malaysia diatas kejayaan malam tadi..hebat 2! alhamdulillah..sungguh xsangke..3-0 tu..hebat giler d0wh! suspek la kt korang! heheheh

yang kelakar nye malam tadi anak buah aku yang beumo setahun lebih pon besorak gembire..ntah die paham ke tidak..yang beumo 4tahun lagi hebat..ade ke die cakap "kesian malaysia tak gol!" erkkk..rakyat mane budak ni? konpius aku! hahahah..pape pon mak usu sayang korang!

malam tadi aku tengok dengan my sis..die memg eksaited gile..tapi die tengok time nak gol je la..pastu jerit xtentu hala! ishhh3..bile indon hampir nak score, cepat2 die suh tuka chanel..xgentleman langsong! relax suda..kan3..tapi hakikat nye sentiase bedebo2..

semalam memang tak dinafikan yang gol dari malaysia sume cantik2 belaka..aku teruje tengok pemain2 je sebenonye..sume ade gaye..dengan rambut pacak dan badan ketak2..fuhhh! memang tenoda aku tengok! hahahha..aku suke si Shahrul..malangnye! huhuhu..nampak inai di jari die..kecewa aku..waaaAAaaaaa..

tapi tak pe..aku masih bole cari yang bujang!ooppssss..telebih suda..hehehhe..ok la, da xtau nak cakap ape..yang penting --> tahniah untuk pasukan bola sepak Malaysia! saye bangge jadi rakyat Malaysia! yeahhhh..

p0wer kan!

Semoge bejaye rabu ni..amin..tata!

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez