perTUNANGan.......

Sunday, December 26, 2010

Alhamdulillah..semalam selesai la suda majlis pertunangan cousin aku..walaupon semalam org bz sambut krismas, tapi aku dan keturunan aku bz wat majlis pertunangan dan juge doa selamat..syukur sangat2 sumenye berjalan dengan lancar dan jaya nye..sumeorg hepi dan cerie je..terpancar di wajah masing2 xkire la kanak2 riang, mude remaja dan juge mereka yang da berusie..

my cousin E-day punye tema is PINK! wane yg aku kurg gemo coz ladies nau! hahahhaha..marah die if tau..soriiii! tapi semalam aku pakai wane green coz aku nak bagi can kat die untuk lebih menyerlah..kang pakai wane same susah lak..org xtau mane satu yang bertunang! heheheh..perasan la kejap....

semalam, sebanyak 31 dulang dari pihak cousin aku..banyak tu!!! sume sedap2 lak tu..rase nak sorok kan je bawah katil! hahahah..jelos dan terliur ok! beruntung pihak lelaki..huhuhuhu..sampai kan pihak lelaki xcukup tangan nak bawe balik..tapi aku xkire lak berape dulang dari pihak lelaki untuk pihak perempuan..hmm, xkesah la..yang penting my cousin hepi!!

tapi memang xdinafikan, keturunan aku memang mewah dengan hantaran! hahah..ini sebab, sume pihak nak bagi sumbangan atau lebih dikenali sebagai sponsor! haaa..da tu lak, yang di sponsor dijamin sedap2 belaka! memang beruntung begande2 sape yang nak masuk dalam keturunan aku..hehehhe..bangge jap!

ok la..tu je story untuk kali ni..sebelum aku nak stop, aku nak wat ucapan dulu --> selamat bertunang dan semoga berbahgie dan semoga sampai ke jinjang pelamin yot..amin.. =)

ni sebahagian dari hantaran..best kan!

dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez