keSEDIHan......................

Tuesday, December 14, 2010

Huhuhuhu..sedih aku rase! sedih dengan pencapaian team aku! heheheh..over lak! tapi siyes, aku memang sedih dengan team aku..semakin ari semakin jatuh merudum! OMG! wat happeng guys?? don do dis to me..i'm sad u knoe! wAAaaaaAAaa~

ok..enaf! team yg aku maksudkan adelah CHELSEA..bkn CHELSHIT ok! marah aku bile org ejek macam tu! dose tau tambah2 ayat koto macam tu..heheheh..kesedihan berlaku apabila team fevret aku asik kalah je dalam perlawanan dengan team lain..padahal sebelom ni 'gah' gile..

Logo My Team --> CHELSEA

aku pon xpasti sejak bile aku minat Chelsea ni..padahal b4 ni aku minat MU..hahahahah! tapi aku xsuke MU sebab kebelagakan bekas pemain nye iaitu Ronaldo..poyo gile mamat tu..macam hebat2 nau! suda, berenti cakap pasal si R bukan name penoh tu..xde mood terus! hehehhe, emo sebentar..

yg penting sekarang team aku..aku memang suke wane BIRU yg mana merupakan wane yg penting bagi Chelsea..biru tu bagi aku mendamaikan dan sejuk je mate memandang..tambah2 dengan ade nye pemain2 yg manis2 belaka! haaa..yg ni lagi wat aku ghairah dengan Chelsea! heheheheh..pemain fevret aku ramai dan yg penting sume hitam manis..

Antara calon2 nye ialah --> DROGBA, KALOU, MALOUDA dan ANELKA!! perghhh..dorang ni bukan saje manis, tp + kacak + tough + macho! tegugat iman aku! tapi bile aku cakap kat membe aku yg aku minat dorang2 tersebut, sume kate aku bute wane! huh! jelos la tu..membe aku siap cakap mamak kt KS (org melaka atau bukan melaka tau mane tmptnye) lagi hensem! eiii..dorang tu yg bute wane + bute seni sebenonye..hahahah

 haa..hensem + macho kn dorg sume ni!

wateve org cakap, aku still minat Chelsea dan tetap akan sokong sampai bebile..xkire la up or d0wn (macam lagu jay sean!) idop Chelsea!! ni sekada suka suki je..jangan ingat pompuan xminat bola sepak! silap tau! ok..sampai sini je! bye!

 peminat Chelsea! fulstop~

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez