Esok --> Tahun Baru!!!

Friday, December 31, 2010

Alhamdulillah...esok da masuk tahun baru..tapi aku masih org yang sama..cume umo je tambah lagi satu! huhuhuuh..ketuaan suda! tapi matang! hahahha

setiap kali tahun baru mesti ade azam baru kan..walaupon! haaa..azam tu xtecapai2 lagi..xpe2..slow2 la..padahal hakikatnye da telalu slow da aku ni..ok, enaf! sempena tahun baru ni aku ade bemacam2 dan bejenis2 impian..impian aku xde la besau mane pon..cukup la untuk kehidupan aku..heheheh..geli ok!

baiklah! aku ade lime impian je untuk tahun depan..banyak gak kan..heheh..xtau la bole tecapai ke idak..wish je la..ok, kite mulakan sekarang! dibawah adelah senarai impian yang aku hajatkan untuk tahun 2011..Antaranye ialah...

WAHID  --> Dapat Keje
oleh kerane aku baru je tamat sesi pembelajaran..semestinye aku nak dapat keje! mestila kene keje kan..if xkeje aku nak wat pe?? ishhh3..wat mase ni aku xpikir pasal gaji..asalkan aku dapat keje yang besesuaian dengan jiwe rage aku dan yang penting! aku suke dengan keje tu..heheheh


ISNIN --> Kumpul Duit
Bile da bekeje dan ade pendapatan..kene la kumpul duit kan! bukan sebab nak kawin..tu jauh lagi..aku masih mude! heheh..kumpul duit sebab aku nak tambahkan jumlah simpanan dalam bank aku yang x seberape tu..waaaaAAaaa..sedih dan malu if tengok hasil kumpulan aku selame ni..macam xpayah simpan je!

 SALASA --> Beli HP Canggih
Heheheh..kesian kan aku! bile jumpe kawan2 dan tengok hp dorang sumenye gabak2 belaka..hp aku rase kecil je..maseh lagi kene tekan keypad if nak sms or kol org..wuwuwuwu..sedih tau! org len dengan banggenye dan eksennye muke touch skrin dan gerak tangan ke sane ke mari untuk sms..aku pule tepakse besungguh2 tekan keypad aku yang da xberape nak function tu! tapi...aku masih lagi bebangge sebab kamera hp aku masih lagi mampu menghasilkan gambo yang cantik! heheheh


ARBA-AH --> Make Up!
Haa..bukan make-up wajah aku yang semulajadi manis ni! tapi make-up kete aku..cian die..skema je rupe..tuan punye la gangster, tapi kete 'nerd' je..hehehe..so, aku becadang nak make-up and dressing kete aku kasi up ckit standard die..walaupon! kete kelisa je..janji ado! dari x do kan3..

ni contoh je la..tapi smart kan!

KHOMSAH --> Bercuti a.k.a Vacation!
Aku nak sangat pegi becuti beramai2 dengan membe2 aku..perghhhh!! mesti best gile! hehehhe..sebenonye da lame nau impian ni..dan kawan2 aku poyo2 merancang nye..hakikatnye! xjadi pon..sedih + kecewa sungguh! percutian yang aku impikan adelah di sebuah pulau yang indah..hehehe..kat sane nanti wat macam2 aktiviti..besantai..yang penting..bergambo! mesti seronok + due ronok + beronok2..


Haa..tu la senarai impian aku..aku harap sangat agar tercapai sume impian aku..amin..aku pon harap impian kalian sume akan tecapai! ok, bye :)





 

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez