Malam Jumaat..

Thursday, May 5, 2011

Ape yang belaku pade malam jumaat? xde pape pon sebenonye..hehe..cume pegi mengambil my cousin pulang dari keje..tau2 die nak belanje..aku pon setuju saje..macam sedap je ayat aku kan! macam  je la..kalau xsedap bole muntah atau pape yang sewaktu dengan nye..

Oleh kerane sepupu nak belanje, so aku ikut je la mane die nak bawe..asalkan dapat makan free! Alhamdulillah..so, kami betige pegi makan dan isi perut di Sikin Seafood di Bukit Naga..mane Bukit Naga tu? Sile Google ye..hehe..

wajah restoran Sikin Seafood..

Kat sini ade jual macam2..tapi western food xde..kalau nak, pegi cari tempat lain ye..oleh kerane da macam2 aznil yang ade, so kami yang da lapau tahap gaban telah memilih:

Laici Kang dan Fresh Orange..seger! (bahase org jawe)

Nasi putih dan sambal belacan yang free dan terbaik dan pedas!

Tom Yam Campur dan Daging Masak Merah..sedap!

Telur Bungkus dan Sotong Pedas..enak!

Kerabu Campur..superb!

Hancus lebur diet aku! hehe..pas makan, masing2 xbole cakap sebab senak..mane tak nye, sume sumbat dalam perut..ishhh3..tapi memang sedap makan kat sini..korang try la! sampai jumpe lagi..tata!

2 CakapCakap:

Kami YaNg CumEL on June 2, 2011 at 11:25 AM said...

lapo weyhhh tgok entry ko ni..nyum3~~
tp 1 ak cnfius sket...ermmm ko diet!!!??? lupekn..xpyh la ko diet..ko nk jadi corpsbride ke..hahaha

UcuDot on June 3, 2011 at 4:28 PM said...

diet yg xberape nak diet sgt la..heheheh...tp mcm xdiet pn..sume aku sumbat ;)

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez