Selamat Hari Lahir dan Selamat Hari Ibu...

Monday, May 9, 2011

Alhamdulillah..ari ni adelah hari lahir mak@mama@mami@ma..hehe..tu la gelaran yang selalu aku panggil mak aku..mesti mak aku pening! tapi mak sentiase redha..hari ini juga genap usia mak yang ke 54..bersyukur kerane mak masih sihat dan masih bersama aku dan keluarge menjalani kehidupan di dunia ini..

Oleh kerane semalam adelah Hari Ibu, maka aku cube penuhi permintaan mak..yang mana mak minta aku anta die ke kampung untuk meraikan bersame dengan mak pade mak aku a.k.a nenek aku..kampong aku jauh tau! kat Puchong..hehe..kat kampung disambut dengan penuh meriah! kumpul secare beramai2 serta bergotong-royong sediakan makanan..ade nasi berlauk, nasi lemak, laksa, bubur jagung dan juga buah-buahan..kenyang gile aku semalam..sume makanan aku sumbat dalam perut aku yang kecil diluar tapi besar didalam..

Ini Mak saya!

kek untuk Mak..sedap!

Mak..time kasih di atas segalenye..jasa dan pengorbanan mak sangat2 org hargai..semoge mak diberi kesihatan yang baik, bahagia dan sejahtera dalam kehidupan mak..semoga mak sentiase dalam keberkatanNYA..amin..org syg mak! muahhhh!

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez