Sarang Burung!

Wednesday, May 11, 2011

Saranghae burung? apekah? hehe..saje nak wat iklan ari ni..biasenye, bile ade cousin or kawan2 tunang..aku xtau nak bagi ape..maka, aku dengan murah hati bagi mereka sarang burung untuk menambah koleksi hantaran mereka untuk tunang tersayang..

Sarang burung ni bukan la aku amik dari atas pokok..xbaik tau wat macam tu! sarang burung ni aku wat sendiri..tipoooo! heheheh..ekceli, pade permulaan aku minta tolong mak cik yang wat kan..but now, aku da belaja dan insyaAllah mampu menghasilkan nya sendiri..

pink & purple

red & black

Sarang tu wat sendiri..telur tu beli je kat kedai, then rebus..burung tu pon beli dan hiaskan..simple! hope kawan2 aku suke..ok, tu je nak cite..bye!


0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez