Mesti Tonton!

Wednesday, May 18, 2011

Tahun ni duit aku da bersedie untuk dibelanjekan atas dasar hiburan! hehe..sumenye semate2 untuk menonton filem! pembaziran akan berlaku, tapi xbole nak wat ape..banyak nau filem yang menunggu giliran untuk ditonton..so aku xnak hampekan perasaan filem2 tersebut..tettttt!

Calon2 filem adalah:

Fast and Furious 5
Memang best gile tengok cite ni ari tu..sampai tenganga mulut aku, nasib baik xde lalat! cite ni mantap, kelaka, mendebarkan, laju dan superb! rase macam nak tengok 3 4 kali je..memang semart la! cer tengok..cer tengok..


Nur Kasih the Movie
Semenjak due menjak tige menjak ni, kat tv selalu iklan pasal filem ni..cair rase bile tengok watak Adam yang dibawe oleh Remy Ishak..pastu filem ni macam banyak konflik yang berlaku berbanding sewaktu drama dahulu..maka, kene pegi tengok!


Pirates of the Caribbean (On Stranger Tides)
Kapten Jack Sparrow da kembali..yeahhhhh! suke sangat..teruje tunggu filem ni..sume filem ni aku layan..layan dengan abang ipar aku yang lagi teruje berbanding aku..if kat tv3 tayangkan cite ni even yang lame punye, abang ipar aku sanggup tonton..peminat tegar!


Transformer 3 (Dark of the Moon)
Hidup Optimus! selamatkan bumi daripada ancaman Decepticons yang kejam! huhuhu..tengok preview filem ni macam very da gempak..banyak serang2..lawan2..lari2 selamatkan diri..wat aku pon nak lari dalam panggung! hahahahha


Harry Potter (Deathly Hallows part II)
Penat tunggu siri ending ni..tapi xmengape kerane aku sanggup tunggu..mesti pertarungan hebat akan berlaku antare Harry dan juge Voldemort yang berwajah buruk itu..da la buruk, jahat lak tu! ishhh3..masih sedih dengan kematian dobby..huhu..


Kung Fu Panda 2
Po si panda yang da pandai berkungfu sekarang ni..Po juge telah berjaye bergabung dengan Fast Furious Five yang terdiri daripada Tigress, Monkey, Mantis, Viper dan juge Crane..filem kedue ni akan membongkarkan asal usul Po..yela, macam xlogik je bapak goose tapi anak panda! hehe..


Karak
Layan cite seram la pulak..cite ni macam gempak bile aku tengok preview nye..hasil tangan KRU..tapi xtau hakikat sebenarnye..cite pasal lebuhraya karak yang dikatekan berhantu..popular dengan kereta volkswagen kuning..momok!


Wat mase ni, itu saja la filem2 dalam senarai mesti tonton aku..hehe..xtau la if pasni ade filem lain yang akan tersenarai juge..harap2 filem ni sume berbaloi untuk ditonton! ok, tata!

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez