... Dalam Botol..

Thursday, May 26, 2011

Haaa..ape ade dalam botol?? tiade unsur2 seperti filem arahan Raja Azmi tu ye..dalam botol ni mempunyai kelebihan tersendiri..masalahnye, lebih ke?? hehe..ade la gak..xtau la korang da pernah menyaksikan dalam botol yang ni atau pon tidak..tapi aku nak share dengan kamu sume..

Baru beli beberape minggu yang lepas bersame Abil sebelum beliau meninggalkan aku sendirian terkapai2 mencari arah tuju kehidupan..poyo sangat ye! Mempersembahkan..

jeng3..dalam botol!


tadaaaaaaaa!! 

Itu die..payung mase kini! semart x? dalam botol payung ni..memudahkan untuk membawe dan menyimpan..ekceli nak simpan tu leceh sikit sebab kene lipat dengan cermat dan berhati2..baru bole sumbat balik dalam botol..

Anak buah aku pon teruje!

design payung same dengan design botol..

Banyak lagi design dan warne2 lain yang bole dipilih..ade wane pink, hitam, kuning dan macam2 lagi la..aku pilih wane biru, wane kegemaran ku..so, if korang nak macam ni gak..bole dapatkan di jalan TAR @ Jalan Tuanku Abdul Rahman..if naik LRT, turun dekat masjid jamek..harge payung dalam botol ni murah saje..RM10! murah kan..tu je nak share, tata korang!

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez