Career Fair.. .. ..

Tuesday, April 12, 2011


Ok..entri ni khas untuk mereka yang memegang title 'penganggur' sahaja! huhuhu..contohnye macam aku! jadi, sesape yang rase tergolong dalam golongan seperti yang aku cakap kan, haruslah bersorak gembira..yeahhh!! ini lah masanye untuk kite semue menonjolkan diri dikhalayak ramai..ayuh! bangkitlah! majulah sukan untuk negara..itu merapu saje..itu adelah akibat telalu lame menyembunyikan diri di rumah..

sebenonye nak war2 kan pade korang sume yang mana masih belom bekerja untuk menghadirkan diri ke Career Fair yang dianjurkan oleh JobStreet..lebih kurang dalam 116 company yang terlibat dalam career fair ni..wah, banyak tu! so..jom la ramai2 pakat datang ke sane! mane la tau, rezki korang kat situ..belom cobe belom tahu kan..

tapi sebelom tu..korang kene register ke jobstreet dulu --> http://www.jobstreet.com.my..register die senang je.isi ape yang patut, yang xpatut xpayah la isi..hehe..then bile da register kat jobstreet, korang akan dapat email untuk join career ni..atau dengan lebih mudah lagi, pegi ke sini http://www.jobstreet.com.my/announcement/2011/m/mctf11/microsite/mctf11_apr_js/register.htm
Career Fair ni akan berlangsung pade 15-17 April di Mid Valley Exhibition Centre Kuala Lumpur bermula dari 10.00 a.m sehingga 7.00 p.m.

Korang sume disarankan untuk membawe resume sebanyak yang mungkin..yela,kan banyak company yang join..maybe ade interview on da sport, so get ready! make sure penampilan korang kemas dan menonjolkan ciri2 yang berkelayakan..ok, semoge korang sukses begitu juge dengan aku! amin..


p/s: yang rase2 nak dapatkn keje yang lebih baik pon bole mencobe nasib..hehe..

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez