Melaka + Kenangan!

Friday, April 22, 2011

Haa..ari ni baru dapat semangat dan kekuatan untuk mengupdate..ini kerane aku kurang sihat! huhuhu..alhamdulillah, tetap perlu bersyukur..now kat melaka, teman my famly datang untuk berubat sambil bersiar-siar..setelah meninggalkan bumi melaka dalam lebih kurang setahun, yeke setahun..bedal je la..saat masuk tol ayer keroh tadi, tetibe aku jadi sebak dan sedih..

Di Melaka, segale2 nye tercipta..disini la aku menuntut ilmu selame 5tahun..disini la aku berjumpe, berkenalan, berhibur, bergelak ketawe, bersedihan dan segale ber lagi dengan kawan2 aku..'aku rindu setengah mati' (ini adelah lirik lagu semate2)..banyak kenangan pahit dan manis berlaku di Melaka..tapi sume hanye tinggal kenangan..dan aku rindu sangat2 kenangan itu..

Kalau nak cite satu persatu memang xkan abes..rasenye lebih banyak yang indah dari yang xindah..disini juge aku belaja mengenal sape itu kawan dan sape itu lawan..perghhh, ayat kau dot..hehehe..aku rindu kawan2 aku yang terdiri daripada Cok,Ciko,Mok,Paiz,Mat,Wan,Faiza a.k.a Kak Ipau,Miza,Aziati,Wani,Jojet,Aidon,Dayah dan juge Nik..sebenornye ramai lagi, penat nak taip sume! bagi aku korang memang best!

Walaupon sekarang kite berjauhan, harap korang xlupekan aku..moge korang success dalam ape jue yang korang ceburi..konvo nanti kite jumpe lagi dan jangan lupe belikan hadiah untuk aku ye..hehehhe..aku kangen sama kamu semua! (air mata aku da tumpah ni..)







 korang best!

Da, aku nak layan perasaan..ini hanye part time saje..bye!

4 CakapCakap:

mizmizza on April 24, 2011 at 1:08 PM said...

sangat2 rindu..huhu

UcuDot on April 24, 2011 at 3:15 PM said...

ye..rindu korang sume..konvo nanti jumpe tau! wajib!

e ja r t punye e j a r t suke on April 27, 2011 at 12:57 AM said...

seb bek ade gamba ak! miss u! emmuahhhhhhh!

UcuDot on April 27, 2011 at 2:10 PM said...

jojet! miss u 2!! muahhh!

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez