KOreA!

Friday, April 1, 2011

Sejak akhir2 ni..aku suke sangat layan korea nye lagu, drama, movie dan ape saje yang berkaitan dengan nye! dulu layan gak, tapi macam biskut..kejap teruje, kejap suram..tapi lately ni telampau teruje..setiap ari aku akan buke astro hitz channel dan tengok K-POP hitz..rancangan selame 1jam ni akan mainkan lagu2 dari sane..ade yang best tahap gaban, ade yang ala2 je..

tak cukup dengan tu, aku buke lak KBS world..kat sini sume pasal artis korea..ade drama, ade game show dan ade juge rancangan ala2 melodi..paling suke tengok Music Bank..dorang akan nyanyi secare live pastu ade sesi vote! ari tu Big Bang menang dan aku sangat suke..selain tu, aku layan cite2 korea yang ade dalam simpanan aku dan juge teman2 seperjuangan..kalau da layan, makan pon aku da xmo da..fokus abes! sanggup tido lewat pagi nak abeskan cite yang berepisod2 tu dan akibatnye bangun lewat dan dimarahi mak yang comey..ampun!

kalau nak cite pasal drama korea yang aku suke tengok memang xabis ari ni..mungkin akan besambung sampai minggu depan! heheheh..so jom layan kegemaran aku yang mungkin bukan kegemaran korang!

Boys Over Flower..kelaka abes! suke watak Jun Pyo yang bajet die hebat dengan Jan Di yang gangster..

My Sassy Girl Chun-Hyang, ni pon kelaka gak..lagi2 Mong-ryong yang sengal yang suke wat bapak die marah!



My Lovely Sam Soon..sam soon gemok tapi pandai wat kek! die juge anak dare tue tapi dapat pakwe hensem gile..



My Girl, heroin die suke belakon! hero lak skema je..




Stairway to Heaven..cite tangkap leleh! tapi aku suke tengok..


ni sebahagian je..ade banyak lagi yang aku suke..xlarat nak tepek sume..hehehe..kalau penyanyi korea pon banyak yang aku minat tapi yang paling fevret Bing Bang dan Super Junior je! dorang sume hensem2 dan comel2! ok, chow!

p/s: agak2 yang ni ko nak tiru x??

2 CakapCakap:

Cik Puan iela on April 1, 2011 at 4:02 PM said...

saye pun suke...:)

UcuDot on April 1, 2011 at 4:35 PM said...

best kan! hehehe..kalau da layan xingat dunie da :)

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez