Isi Perut

Monday, April 25, 2011

Masih lagi mood Melaka walaupon hakikatnye da pulang ke tanah air kampong ku..mase belajau dulu (ceyh..dan2 kua loghat melaka), aku suke makan kat tempat yang aku tau situ sedap! bile da tau..situ je la aku makan..padahal aku ni spesis xreti dan xsuke ingat jalan! maka jalan selamat ialah pegi tempat yang aku tau je..

oleh kerane beberape ari yang lepas ade kat melaka, my bro suh aku suggest tempat makan yang best..dengan muke yang comel macam nak minta lempang, aku cakap 'mamak bole x?' kui3..sedih my bro dapat adik macam aku..oleh kerane da lapa dan xtau tempat yang best untuk disinggahi, maka kami sekeluarge main hantam saja lah! jalan sampai jumpe tempat makan..

Akhirnye! jumpe..hehe..kat sini ala2 medan selera..banyak nau restoran nye pon..kene menjadi pengguna yang bijak memilih..so pilih restoran Norlihan Western & Seafood! mak, kakak,abang dan kakak ipa kate sedap makanan kat sini..aku?? xrase pape coz saye seleseme cikgu! hehehehe..

Mee Kantonis + Mee Bandung

Char Kuey Teow + Mee Hoon Sup

Fries

Nak tahu lebih lanjut..pegi sini!


bye sume!

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez