Mari Bersorak!

Tuesday, April 26, 2011

Alhamdulillah..bulan ni, walaupon agak malang bagi aku tapi tetap ade sedikit cahaye kegembiraan..syukur..bertambah pulak murah rezki pade bulan ini..syukur lagi..rase macam nak lari laju2 sambil menjerit2! tapi..takut disangke gile..hakikatnye, ramai kate aku macam tu..xbaik tau u ols..ishhh3

semalam pegi berjalan2 dengan yot, aqib dan anak buah aku miqaiel..ini sume dilakukan kerana bosan tahap gaban duk kat rumah..ditambah pule masing2 mengidam nak makan mee sizzling..make kami menuju ke Klang Parade! Klang Parade ni shopping complex kat Klang la..hahaha..kat sini ade tempat untuk bermain bowling, karok jamban, Guardian, Parkson, Giant dan macam2 lagi la..time sekolah menengah je aku suke lepak sini..sekarang tidak lagi! ceyh, berlagak kau ye dot!

maka hala tuju kami semalam adelah ke food court yang terletak di second floor..ye, disitu lah terdapatnye Sizzling Hot Plate yang very da sedap! aku xtipu..ramai yang bersetuju dengan aku..xpecaye cer try sendiri..

Sumber dari Google!

ishh..sebok je couple depan ni! hahahha

ni sizzling yee mee..fevret aku!

ni sizzling mee besau! hehe..belasah je..

terus lapa tengok gamba ni..so, nak makan..selamat menjamu selera sumenye..tata!

p/s: teringin nak pegi kenduri kahwin..tetibe!

2 CakapCakap:

cHuBBy on April 26, 2011 at 3:32 PM said...

dap arr~~~ tggu lagi sebulan nak g kenduri kawin hahahhaa

UcuDot on April 26, 2011 at 4:49 PM said...

lame lagi la..ko kawin sekrg bole x? hahahha

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez