Tupai - Tupai

Monday, April 11, 2011

Ok..ni bukan entri pasal haiwan lagi..ni adelah sebuah restoran a.k.a tempat makan! tetibe malam tadi tekak ni mengidam nak makan western walaupon hakikat nye tekak jawe..pure lak tu..hehehe..sebenonye tepengaruh dengan jalan2 cari makan..nampak sedap je si Qi dengan Yuna makan stik dan lamb chop..ape lagi, terus hasut cousin aku dengan harapan die pon tegode gak nak makan western..alhamdulillah, berkat kesabaran aku terpengaruh gak cousin aku ni..

Maka, lepas maghrib aku pon besiap sepantas kilat! kilat la sangat kan..padahal da telambat..akibatnye, ari ni dalam sejarah kerane aku cume sempat pakai bedak baby je..biase nye sempat la gak nak pakai eyeliner..tapi malam tadi simple je konsep aku..lantak la..nak makan je pon kan..pegi dengan my cousin dan juge tunang nye sekali lagi..sume xde idea nak makan kat mane..so, kiteorg pon men redah je sampai ke seksyen 13 shah alam..tenampak la restoran tupai2 ni yang mana menyediekan western food..

kiteorg amek port kat lua..yela, nak rase angin sepoi2 bahase..aku pon order la Lamb Chop with Black Pepper Sauce..perghh, org putih terus rase! hehehe..tapi air xbole blah..nescafe tarik! bole x?? opkos la bole kan..siap kene kutuk lagi dengan tunang cousin aku..ishhh..xkesah la kan..aku yang bayau, aku punye suke la kan..view restoran ni memang best..siap ade lampu kelip2..da macam nak raye aku rase..lagi la betambah feel kan..

ok, yang xbestnye tempat ni..nak dapat ape yang kite order bukan men lame lagi haa..da la lame, salah pulak tu yang sampai kat kite..kesian cousin aku, order lain..tapi yang dapat nye lain..bala, bala..oleh kerane da lapo, kite terime je la..lamb chop die bole tahan sedap la..lagipon malam tadi ramai gak yang datang makan kat tupai2 ni..aku pon sempat tambah aiskrim as dessert untuk menyejukkan tekak yang da panas kerane lamb dan juge nescafe tarik! fuhhh..nikmat je rase..harge kat restoran ni standard, bak kate cousin aku..bagi aku agak mahal la jugak kerane aku kan penganggur! hehehehe...

ni la makanan yang da selamat dalam perut aku!

haa..macam ni la resit nye..

 ni bisnes kad restoran tupai tupai..

so kalau korang macam teringin nak rase makanan kat sini..bole la try test..heheheh..aku xsempat nak snap makanan yang lain..sebabnye da telalu lapa..maka, untuk gambaran yang lagi jelas dan memuaskan hati, datang la sendiri ye..ceyh, nak promote nampak! banyak lagi makanan yang ade kat sini..steamboat pon ade gak..selamat mencobe! dadaaaaaaaaa!

p/s: nak tunjuk jalan memang kelemahan aku..so, korang google je la ye..harap maklom~

7 CakapCakap:

Ima on April 11, 2011 at 10:05 AM said...

restoren tupai2 tu kat seksyen 13 shah alam ke shida..ade eh..tatau ponn...ima duk seksyen 13

UcuDot on April 11, 2011 at 10:20 AM said...

ade..shida pon br tau mlm td..dekat dgn rafi kat seksyen 13 tu..malam td pon main redah je..rezki dapat jumpe..hehe..

Cik Puan iela on April 11, 2011 at 10:42 AM said...
This comment has been removed by the author.
Cik Puan iela on April 11, 2011 at 10:43 AM said...

dhapnyer belanje la aku...ngidam ni

UcuDot on April 12, 2011 at 2:08 PM said...

belanje?? hehe..blom ade rezki nk belanje..

ngidam?? haa..apekah?? :D

Cik Puan iela on April 13, 2011 at 9:32 AM said...

(^_^) sedap ke dot?cam nak rase la..jom bawak aku...

UcuDot on April 13, 2011 at 2:29 PM said...

aku yg bwk?? memg xsampai la jwbnye..hehe..aku pon tompang org mlm tu :)

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez