Sweet..............!!

Sunday, March 27, 2011


Al-kisah..maka tersebut la kisah, sang kancil dengan buaya..hehehehe..merapu jap..beberape hari lepas ade tengok album kahwin my cousin..suke sangat tengok gambau2 mereka..macam2 aksi ade..aksi lucu, aksi manje dan aksi 18sxxxxx..ok, tipu! Maksudnye aksi romantis yang mana bile aku tengok aku yang malu..poyo tak?? Fine, xkesah coz aku ni memang pemalu..

Nak dijadikan cite, aku suke tengok pasangan yang benar2 da berkahwin yang ala2 sweet..suke tengok kebahagiaan yang terpancar di wajah mereka..kebahagiaan yang sebenar bukan yang drama! Sejuk je mate ni memandang mereka..terus rase nak kahwin macam dorang gak! Tettttttt! Tapi, aku masih belom matang ke arah itu..kesian..even cousin aku pon penah mention pasal ni..beiye die cite pasal kursus kawin yang die pegi, ade la teselit lawak untuk bakal pengantin..die dok gelak2, tapi aku muke penuh petanyaan dan blurr! Terus mati gelak die lalu bekate ‘dot, ko belom layak lagi nak gi kursus kawin!’ haaa, amek kau! Sampai macam tu sekali die cakap..tapi…ade aku kesah??

Ok la..kat Malaysia ni ramai pasangan yang ala2 sweet..tapi xtemasuk my parents bcoz mak abah aku sangat tak sweet! Hehehe..kenyataan kot..maka, aku ambil beberapa pasangan selebriti yang aku suke sangat tengok..yela, nak amek bukan selebriti ramai la pulak kang nanti calon nye..so, amek yang femos je la ye..
1. vanidah dan shidee...sooo sweet!

2. Eizlan dan Vie Shanti..same cantik same padan!

3. Bienda dan kamarul..suke tengok dorang dalam Serasi Bersama!

4. Isma dan Zul..romantik abes!

5. Lisdawati dan Fauzi..sentiase bersame..

Sweet je pasangan2 kat atas tu kan? aku pon nak macam ni jugak in future..hehehe..berangan saje..tapi berangan2 pon aku harap aku macam dorang gak..yela, kite kawin hanye sekali kan..bagi perempuan la, if laki mungkin ade niat nak lebih! ishhh..dislike! ok, jangan emo2..nanti xlaku! apekah?? okla, bye!





0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez