Debaran..Dup Dap Dup Dap!

Wednesday, March 23, 2011


Hehe..tajuk nak gempak..ari ni nak teman my cousin amek result SPM die..tapi aku yang nebes! Macam aku lak yang nak amek result..my cousin lagi la, kate xbole nak tido..akan tetapi! Tido tenang je die..hehehehe..macam2! siap da bepikir nak lepak kat skool jap or terus balik..asek tanye pendapat aku je..penat da nak jawab! Pastu tanye lak aku dulu macam mane..

Kalau ikut aku, memang kecewa la jawapan yang ko dapat! Hahahaha..sebab nye! Aku dulu pas amek result terus balik! Jangan kan kate lepak or jumpe kawan, say hi pon idak..kejam tak? Kui3..cikgu2 lak, haram aku xjumpe..aku datang merempit dengan my bro..siap ingatkan die “jangan balik tau, tunggu org..org xmo lame2 kat sini” nasib baik lah my bro memahami adik nye yang sengal ni..

Result aku boleh tahan la..agak memberangsangkan (syok sendiri!) pas dapat result, tunggu tawaran dari ipta..sebelum tu, dapat la gak pengalaman bekeje..keje kat kilang yang memerlukan aku bediri dari awal datang sampai balik! Huhuhu..sebulan je keje, pastu berhenti..xlarat dowh, letih di buatnye..kemudian besambung keje kat kantin sekolah rendah agama..kene sediakan makanan dan jual pade budak2 sekolah tu..sekolah tu dekat je dengan rumah aku..seronok keje kat situ..yang xseronok nye, dorang panggil aku ‘mak cik kantin’! sungguh xberagak mereka ni..ishhh3

Setelah itu, dapat tawaran jadi cikgu kat taska mak su aku..aku mengaja budak 5tahun..sangat2 seronok sebab nye aku memang suke dengan budak2..dorang pon comel2 je sumenye..kelaka lak tu..ade yang asek tido dalam kelas..ade yang menangis beiye2 time datang tu, bile jumpe kawan terus beborak je..ade yang asek main dalam kelas..paling xbole blah, ade yang muntah dan aku kene mop muntah tu! Huhu..tapi xpe, aku suke jadi cikgu tadika!

Uiii, beiye aku cite pasal aku ni nape?? Hahahah..bebalik kepade tajuk sebenar, aku nak wish kt cousin aku yang bername ABIL dengan ucapan ‘aku doakan ko nye result esok gempak dan macam yang ko harapkan..jangan nebes sangat..chill je ye! Moge result ko mampu membanggekan famly dan keturunan kite..amin..’

 sayang korang! muahhh!

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez