Goku04..

Sunday, March 13, 2011

Bukan nak cite pasal dragon ball..nak cite pasal game yang aku dan rakan sekelas di tingkatan 5 mainkan untuk isi mase teluang! heheheh..oleh kerane dari form 1 hingge form 4 aku ni kelas dengan perempuan je..tetibe form 5 masuk jantina lelaki..haaa, menggelabah! mane tak nye, da 4tahun asek dengan jantina yang same..tetibe tahun terakhir sekolah bercampur la pulak..menyebabkan aku xkeruan dan jadi pemalu..heheheh

teringat sorang membe aku yang dipanggil 'ameng' kerane muke seakan cine..datang jumpe aku lalu becakap 'siti..pinjam gunting'..aku tekedu! lalu ambil gunting dan bagi kat die besame reaksi muke serius dan bekate 'jangan panggil aku siti! if x, pasni jangan pinjam lagi'..haaa, amek ko..poyo gile aku rase mase tu..hahahaha..walaupon name aku ade siti, tapi aku xsuke org panggil aku dengan name tu..ini kerane, bagi aku name siti tu sesuai untuk perempuan yang lembut dan sopan..dan aku xde ciri2 macam tu! hahahhaha

ok2..cukup! kembali pade tajuk yang asal..game ni aku dan rakan sekelas main sampai akhir tahun..konon2nye nak rapatkan silaturrahim..tapi xpon! hehehhe..game ni melibatkan satu kelas '5Hafsah'..setiap org kene pilih nick name masing2..tulis kat kertas..pastu masuk dalam kotak yang disediakan..setelah itu, setiap sorang kene amek 1 je kertas dalam kotak tu..if dapat name sendiri pulang kan balik dan pilih lain..name tu sendiri2 simpan..xle bagitau org lain..maka, name yang aku gune ialah --> Goku04! hahahha..name nak yang power je..dengan harapan org yang dapat tu xtau jantina aku..

aku lak setelah cabut undi, dapat name 'atom'..yela, time tu tengah hangat drama thailand Soda&Ice Tea..so, bile da dapat tu tepulang pade kite nak wat ape..nak bagi hadiah ke, surat ke atau pape ke..letak dalam kotak yang disediakan..nak dijadikan cite, aku selalu dapat surat..surat yang aku dapat lak begitu unik! aku suke amek surat untuk aku time rehat supaye tak tebocor identiti aku..hahahaha! aku lak cume due kali je bagi surat kat atom kerane xde ati nak bagi pape kat die sebab telalu teruje dapat surat dari penulis rahsie! sungguh kejam diri ku..sori atom..

permainan ni berakhir sampai hujung tahun..dan pade mase tu setiap sorang kene bongkar kan identiti masing2..masalahnye, sume terlupe dan akibatnye aku xtau sape penulis rahsie untuk Goku04! huhuhuuhu..sedih! selame game tu berlangsung, aku dapat tujuh surat..dan aku sering berteka-teki tentang siapekah penulis nye..malangnye, aku xdapat rungkaikan sehingge la sekarang..jantina penulis tu pun aku xdapat kenal pasti..

antare muke depan..unik kan!

 antare isi2 kandungan..pelik! hehehe

Hmm..sume surat aku simpan lagi..kenangan tu! heheheh..kelaka dan seronok bile ingat zaman sekolah dulu..ok, bye!

p/s: jangan ade hati nak tengok movie "The Adjustment Bureau"! sangat tak best!

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez