Hepi 10 MAC..

Thursday, March 10, 2011

Alhamdulillah..ari ni genap la umur aku yang ke arba'ah wa ishruna! hehehe..bersyukur sangat kerana masih diberi peluang oleh NYA untuk bernafas dimuke bumi ni..bersyukur juga kerana aku masih sihat sejahtera bersama keluarge tercinta..

hari ni hepi sangat sebab bangun dari tido dapat wish dari anak buah tersayang.."hepi befday ucu!"..dengan agak pelat sambil menjerit2 dan melompat2 atas katil..nasib baik la aku ni xde sakit jantung! kalau x, memang ari ni hari terakhir aku la kot..heheheh..mane x nye, da la aku ni tengah mamai..mate pun baru bukak sekecil yang mungkin..ishhh3..pape pon terharu..yang adik nye cume cakap 'acu..dot..' je..kesian..masih tidak mahir untuk bercakap! hehehehe..tapi xpe, ucudot paham adik nak cakap ape..

hepi juge kerana dapat kol dari kawan baik aku cok! walaupon mase tu masih lagi belom mencecah ke angka 12, tapi aku tau die nak wish..konon2 nak jadi org yg 1st kot! heheheh..jangan marah ye cok..terharu sebab ko kol aku..huhuuh..nak nanges lak rase..terharu juge kerane dapat kol dari ehem2..ni pon lagi sorang! bajet nak jadi org yg 1st gak..tapi mase tu blom lagi masuk waktunye..pape pon aku xkesah..kerane mereka berdue ingat befday aku yang xberape nak penting ni! hehehhe

dan aku hepi juge kerane buka email, berterabur inbox aku ditaburi email2 dari FB..sumenye kerane begitu ramai peminat wish kat wall FB aku! hahahaha..jangan pengsan ok..nak muntah bole! time kasih kepade mereka2 yang wish tu..walaupon penat tangan nak delete kat inbox, tapi aku suke dan hepi..sampai tesenyum2 sendiri..nasib baik xde org nampak! lagi senyum leba bile bace macam2 wish yang mereka2 wat untuk aku..saye terharu!


gamba diatas adelah hari lahir yang lepas2..membe2 dip wat suprise..memang sangat suprise sebab xsangke dorang ramai2 sudi celebrate untuk aku yang dikire agak pemalu dalam kelas ketike itu! heheheh..kenangan yang xkan aku lupe..ok..lagi gembire sebab bulan mac ni ramai artis2 yang cantik dan comel dilahirkan..kire aku tergolong dalam yang comel gak la kan..ok, tu je nak cite untuk ari ni..daddaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

ni la antare mereka yang lahir bulan mac!

p/s: ari ni my sis nak belanje makan dan hadiah! yahooooo!!! hehehehe

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez