keMARAHan...!!

Thursday, March 3, 2011

Hmm..lame da aku bengang dengan sumone ni..aku xpaham nape la die ni dari dulu xberubah2 sikap dan perangai die..tolong la! ko da dewase kot..bukan kanak2 riang lagi..aku ni da malas layan kerenah ko..tu xkene, ni xkene..sumeorg ade je yang xbetol..ko je la perfect!

kalau ikut kan hati aku yang sakit ni..nak aje aku sound + lempang ko laju2, pastu aku lari! hahahha..tapi aku bukan macam tu..aku ni malas nak amek port ape yang ko wat..aku diam je..tapi ko kene ingat..even aku ni seorang yang penyaba dan layan je perangai ko tu, jangan sampai tahap kesabaran aku turun dengan mendadak nye! haa..mase tu memang aku da xwaras da, dan ko xkan dapat bayangkan nasib ko pade mase itu..hahahah, ganas kan aku! if ko nak rase, cube try test!

aku rase ko ni macam ade sedikit mental la..org xwat pape, tapi ko yang menggelabah abes! ape motip ko pon aku xtau la..kadang2 rase kasihan yang teramat sangat kat ko ni..tapi aku xbole wat ape, sebab ko yang cari! nak bagi nasihat memang xkan ade effect pape pon..so, sie2 je berbuat demikian..

oleh sebab aku da ade sedikit kemarahan kat ko, make aku da amek keputusan yang aku xnak tolong dan xnak amek tau pasal ko lagi..ko merayu pon, aku akan wat2 xdengar..aku akan wat ko macam angin sepoi2 bahase..aku akan biakan ko belalu tanpe sebarang reaksi pon! dengan erti kate lain, malas layan! aku nekad! (nekad la sangat)

enaf! tulis banyak2 pon macam xgune je! hahahah..tapi xmengape, aku xkesah..yang penting da luah sikit..(luah ke? bedal je la) ..sampai sini je..sehingga bejumpe lagi..tata!

0 CakapCakap:

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez