What is Ur Blood Type??

Wednesday, March 2, 2011

Ok..ape jenis darah korang?? tau ke idak?? jangan jadi macam aku ye..heheheh..teringat kenangan lampau sewaktu 5tahun yang lalu..as usual, nak masuk U kene wat medical checkup kan..so, aku pegi la wat dengan member2 seperjuangan..salah satu nye adelah cek darah..sebelum staf kat bahagian cek darah ni nak amek darah aku, die tanye aku punye darah ape..dengan muke yang konfiden dan yakin, aku jawab 'darah saye O'..

Setelah keputusan keluar, staf tu datang jumpe aku dan cakap 'minta maaf, awak bukan darah O'..oh oh oh, aku kecewa! dengan pantas terpikir, apekah?? hahahaha..jangan pikir bukan2 ye..enaf! jangan buang mase..jom kite semak!





ok..korang tengok la korang tergolong dalam jenis ape ye..if xtau, g cek darah! hehehe..seperti sedia maklum, kalau salah aku xbetanggungjawab..! ok, dadaaaaaaaaaaaaaaa~

2 CakapCakap:

Kami YaNg CumEL on March 3, 2011 at 11:10 AM said...

pssssttt..y drh o tu ak...pemurh kn ak..hehehe

UcuDot on March 3, 2011 at 11:39 AM said...

hehehehe..aku idamkan darah O! tapi x mengape..redha..amin..

 

Dot... Dotaaa.. Dotiii.. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez